29 ene 2008

Un novo mago. (ou intento de mago). By Nº8.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Non son trucos de maxia,é pura maxia. Grande Parman.......namais que grande. Fixadevos nos redobles que fai na risa.jojojoj. Crimianal. Teño que dicir que no truco da man, pegoume semexante ostión, que me caeron da man. Pero un día pa non esquecer

Anónimo dijo...

Jajaja, q farías sen min, ParMan???

Anónimo dijo...

Tiña que aparecer a cara de callon cando beu a sota de bastos, todo un poema.

Anónimo dijo...

"VEU"é con "V", joder Rey de Copas so che falta poñer un "H", e n "PARMAN"...............Hparman.jojojojojojojojojojo.

Unknown dijo...

aquí tiña que firmar eu por forza...a Anthony Pardo enseñoulle Papa Tamariz.jeje.por dios Pardo non me fagas o truco das 3 cartas cheo que mo destrozas...inda que pensandoi ben a xente so te ve borracho asique...faino que é igual xa buscarei outros.Eso sí,admitoi,o que é a representación está moi currada,teño moito que aprender del ou do Johnnie,e ese espontaneo culo o "codo de camionero" ben sempre ben porque distrae o público e enganas mellor.Nada mais so como diría Anthony Pardo: "isto foi producto...da sua borrachera"