22 may 2009

E FUNME DE BOTELHOM por Tresillo


De cantas imaxes se me quedaron retidas na memoria, nin me acordo...o negro licor café escurece a fráxil materia gris. Pero algo foi real (tan real que aínda o teño no estómago)...esa sensación de vivir un par de días de fraternidade nunha cidade tan maravillosa como Compostela. E é que pasear pola Quintana dos Mortos coa levedade na visión e na conversa ao carón de dous amigos, ao marxe das palabras vertixinosas que leva e trae o soplido da Estrella, déixache esa sensación tópica de que merece a pena vivir só sexa por disfrutar deste tipo de experiencias tan comúns, tan mundanais.

Non sei Sr. Blanco e Xogador da Chica se voltaremos a facer outra igual, pero esta foi moi xenerosa, a vósa xenerosidade. As mangadas poden ser poéticas e esta dígovos eu que me encheu o corazón de inspiración. En fin...tiña que dicilo.

5 comentarios:

xogador de chica dijo...

Claro que si, HiperCarri... Que non haxa que esperar tanto pa que volvas... Hai poucas cousas mellores que unha borrachera tranquila e sostenida, regada de risas cos colegas... e como diría Daddy DJ... E MAÑÁ (ou calquera día) OUTRA!!!

Sr. Blanco dijo...

Estou de acordo Tresillo, VIVA O BOTELHON, agora si, dame descanso para a seguinte xq Juan acabou ata o carallo de que chamara por el. Vaia viaxe de volta, o máis parecido o inferno.
Grandisimos ese 2 días x Compostela, filosofadas crimanales e estrella en banda, que máis se pode pedir?

Anónimo dijo...

Jod....que bien os lo pasais!!! que envidia!!

Hotman dijo...

Faltaba eu!!!!!!

Metodista dijo...

Que envexa Tresi, aínda te corres con estas cousas.
A ver se na próxima sacades un hoco das vosas apretadas axendas de bohemios sensibles á pedra e facedes unha visita, ¡que non todos vivimos do aire!.
Saúdos.