19 jun 2007

PRIMEIRO LOGO POSIBLE>>Amarillo S.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

A min a verdade non me chista moito, esa obsesión fálica non é que me tire moito, ou polo menos eu interpretoo así. De todos xeitos é de agradecer que se propoñan ideas e q se mova un pouco esto. Prometo dar algunha alternativa cando acabe os exames

Anónimo dijo...

Interpretáchelo ben, pero é que non se me ocurreu nada mellor e gustoume o efecto das botellas.

Anónimo dijo...

Veña Amarillo, que seguro que descurres algo mellor. No blog vale, pero andar a pintar a mona coa misoginea por ahí porque sí, pois tampouco me agrada moito. Desta, un roundo non.

Anónimo dijo...

Para a camiseta, en fin, creo que hai que facer algo tan políticamente incorrecto coma esto, pero máis común...gústame coma portada do CD que estamos preparando Xogador de Chica e máis eu. Títulos provisionais do CD recopilatorio mesóghino:

1) Mátalas de Vicente e Alejandro Fernández.

2) Mi mujer y mi caballo.

3) Guararey dos Carrion Brothers.

Acéptanse novos títulos festivo-jolgórricos-mesóghenos.

Anónimo dijo...

ainda q vaia na miña contra...
"te compro a tu novia" é un temazo que debería estar incluído nun auténtico cdé misógino.
anisakis

Anónimo dijo...

ba onde teña o chivi.
Por certo a min o das botellas que ques que che diga amarelo BARBAROOOOOOOO, pero bueno somos moitos e devemos estar dacordo

que_me_importa_a_min dijo...

Vaia trio?Duas estrellas(mais ben quentes que frias)e a botella de Jhonny.Ufffffff!VAIA VRAO!

HIPER....return

que_me_importa_a_min dijo...

Eu para o do cd propoño o exito do veran................... Ponte el cinturón, e sinon ó tempo coas tonterías a tipa vaise a facer de ouro.
Arroz con pito al escondite

Anónimo dijo...

A min tamén me gusta a imaxe como portada do recompilatorio misóxino que estades a preparar. Quizais non é extrictamente misóxina, pero eu creo que podería cadrar ben neste disco a canción de Los Secretos "No es amor". Considerádeo. Dende logo a que non pega para nada neste cd é "Ponte el cinturón", aínda que non discuto que vaia a ser a canción do verán. Cando o noso experto musical Arroz con pito fai a súa aposta....