31 ago 2007

CHEGOUOHOME DIXIT (comentario da entrada "O terceiro sábado de agosto" by webmasters)


Señoras e señores..."Chegouohome dixit":

"Sinto tardar tanto, pero chegado a este punto teño que meter baza:


1º.- Metodista: como te atreves a andar falando despois de tomar hormonas pa medrar, ter que ler un puto libro pa salir a calle disfrazado de antroido? jejeje.

2º.- PR: eu mantívenme ó marxe porque son un caballero, pa min foi unha chorrada da que prácticamente nin me acordaba ó día seguinte. Pero non me arrepinto, que polo menos fai número. Pareces maja polo que podo ler nos teus comentarios, xa te chamarei un día destes.

3º.- Faragullas: noraboa polo túa alternativilla, tas feito un campeón.

4º.- Xogador de Chica, gracias polo teu apollo, de grande quero ser coma ti.

Saludos cordiales!!!!!"

Este é un exemplo paradigmático da verdadeira "arte da seducción"...o resto son paksareadas.

P.D. Entendemos que Chegouohome cale no profundo do sentir feminino. ¿Que muller se podería reprimir aos estímulos sexuales que desprende a testiculina do Kiko de Figuerido?

30 comentarios:

Anónimo dijo...

Non recordo ter feito iso que dis, chegouohome, só para o pene, porque era ridículo e con lixeira curvatura, e funcionaron.
Por outra é mentira que lin un libro para saír disfrazado de entroido...lin varios!, a ver se pensas que son un acomplexado calquera. E ti deberías comprar algún polo menos para poñer ó lado do "manual de conducción" e che combine coas cortinas.

que_me_importa_a_min dijo...

Chegouohome:

Que fixo número xa o sei...porque mira que ter tropecentos mil comentarios a raíz deso (logo fumos divagando, pero bueno, o que nos lanzou a esbardallar foi o noso "affaire")...xa é todo un récord...Os catro muerdos máis motivantes da historia do blog.

Tamén e normal que ó día seguinte case non te acordes...porque xa solo con olerme a min fijo que caíches nun coma etílico profundo...XDXDXD

Un biko e noraboa pola reaparición.

Pd: por certo, encantada de coñecerte, porque na keimada creo que non articulei palabra, nin para decir o meu nome...ou si?

que_me_importa_a_min dijo...

Joder...sempre se me esquece poñer o meu nome...

Pos agora xa que estou vouvos preguntar unha duda existencial que teño:

Gustaríavos que alguén vos buscara o punto G no cú? E que eu se fora tío non sei se me deixaría ou non...aínda que xa se sabe que no sexo, de portas para adentro da habitación: TODO VALE!!!

Esperando resposta dos machos bravíos da ancestral provincia do corzo...


PR

Anónimo dijo...

MOI BOA A FOTO

Anónimo dijo...

No meu cú só sale materia, por entrar non entran nin os supositorios...pero non me importaria botar un polvo mentras me metes un dedo no fuciño e outro nunha orella...sempre me gustou innovar nesto do Kamasutra, a posición ia ser cojonuda..se te animas...xa sabes, chá-mame...

que_me_importa_a_min dijo...

PR a lo hecho pecho aupa o rumano, e senon non vaias poñendo quente o personal, que parece que seña o deporte nacioal da femia da mariña. Moito pavonearse e despois nada de nada agas teña unha conta bancaria xenerosa. Asi que xa sabes ajo & agua, ajoderse e aguantarse.

que_me_importa_a_min dijo...

Pos claro que "a lo hecho, pecho", menuda jilipollez...

Non sei quen eres, pero non me mato a contestar porque a faltosada que puxeches non me parece moi respetuosa que digamos...aquí estamos de coña, non para joder ó personal...

PR

que_me_importa_a_min dijo...

Ahora...tamén digo unha cousa...á próxima faltosada que poñas...contesto...que son parva pero hasta un punto.

Anónimo dijo...

Mira que esta ben este blog.Faltan as opinións de máis mulleres pero do resto ta xenial.Moi simpático.

Canto tedes que aprender de Kallon...sobre todo o Doríforo...mira que se conoce ben...xa dice que non é un matador coma o seu amigo.

Si home si tes que ser mais "agresivo" jajjaja.mira que cho teño dito...xa che pasou con outra piksina..¿acordaste?eu ai sei que como eres tan amable lla deixache a teu irman que taba en sequía...jajaja Coco e por vacilar un pouco..

Outro día en Santiago...que trías ó melenas alopécico contento...el currandoso todo coas súas miradas penetrantes e tu vaste por ai co Chino, e despois...naaaaaa...Burra!!

Non cho dicen as vellas!?ai meu neniño que fas sin moza!?así normal..

Así entendo como vos levades tan ben tu e máis Hotman...sodes todo o contrario...el entralle a vena e biiiimbaaaaa!!!!!e tu pareces asesoal!!!!!como dicíadesw tu e o teu amigo Trsillo disque na Queimada...Moi bo!!!(normal,visto o visto...)

Ala,esta dedícolla a Dori pero espero colaborar máis con vos.

A FRIEND.

Anónimo dijo...

Como supoño que xa saberás das miñas crenzas amigo/a´,todo está feito de maneira intencionada...Sería moi libertino e eu un pecatorrrr.Resérvome po matrimonio...ou pa xubilación...

Doríforo.

Anónimo dijo...

Miña adorada Pequena Retadora...o outro día non tiven tempo nin paciencia para facer dúas breves observacións sobre os teus comentarios, en xeral, neste ben querido blogue:

PR dixit: "eu sempre me sentin un pouco bicho raro dentro da miña especie (=conxunto de entes con peitos e burato no baixo fondo)...eso de estar nunha pandilla na que son a única fémina (e prácticamente son tratada como "un" máis)...nótase demasiado, unha cúrtese e perde un pouco de "feminidad": non se me nota?"

Observación: sen palabras me quedei ao ver que respondes a ese estereotipo que fuxe dos estereotipos para ser un estereotipo máis; manda carallo na Habana, ousexa, o único orixinal e verdadeiramente atractivo que tedes as mulleres, é dicir, a feminidade, e ti, nun arrebato de "im-personalidade", métela nun peto e vas "colocando o paquete" (espero que entendas a metáfora) pola rúa cual molimeiro coa cabicha na comisura da boca. Mira moreniña de ollos escuros e corpo máis que cinguido, aprovéitate dos moitos ou poucos atributos que teñas como muller (en sentido amplo, non estrictamente físico) e déixate de macarradas que, ao meu ver, son coma máscaras que disfrazan o que realmente somos...creo que ti eres unha muller e punto...hai que conformarse (je,je).

PR máis ou menos dixit: "eu antes de ter un fillo contigo tirome por un barranco [...] Tresillo, chegaslle escasamente a altura do "busto" dunha muller"...

Observación: non te columpies, non sexas tan arrogante como para crearte prexuízos dos que logo te arrepintas e por orgullo os leves como principios irrefutables...a sobervia non é só un pecado capital, e tamén a proba mesma do medo de atopar a alguén con máis "altura" que un mesmo...e neste último senso, cuidadito, porque se é ben certo que a certas mulleres lles chego a altura do seu amplo busto, en posición horizontal non existe máis medida que a do "talento"; por outro lado, ti, que escasamente chegas ao metro sesenta, tamén terias a altura perfecta para aqueles que rondan o metro noventa,...e digo perfecta en posición vertical...o tema da altura, miña querida camarada, da moito xogo segundo o ollo con que se mire, claro que o do "talento" e outra cousa...a ti, como a todas, voucho presupoñer...

Un biko sen lengua, non vaia ser que te empreñe...je,je!!!

que_me_importa_a_min dijo...

TRESILLOOOOOOOOOOOO:

Eu non kixen crearme un estereotipo propio...xa sei que son unha muller...pero solo kixen decir que probablemente pense algo distinto a outras mulleres (desas que tanto criticades) porque estiven moito tempo entre rapaces...creo que coñezo algo mellor ós homes que a maioría das mulleres(penso eu...)e o máis difícil: COMPRÉNDOOS. O de "perder a feminidad" iba con sarcasmo, con segundas...non me refería á femenidad no sentido de "esencia da muller" senón á feminidad de amaneiramento, cursilería, ou como queiras chamarlle que teñen moitas mullerinhas!!!(cantas voltas lle dou ás cousas eh???)


¿E o do noso fillo? collíchelo realmente mal...mira que chamarme arrogante (ti cres que o son?)cando digo que o noso churumbel é mellor non crealo porque sairía demasiado intelixente...ERA TODO UNHA BROMAAAAAA!!! Si xa sei que non se pode escupir parriba, que o mellor día aparezo paseando un "Tresillinho" no carrito e tu ó lado facéndolle carantoñas...NON KIXEN QUE SONARA DESPECTIVO O QUE CHE PUXEN...SINÓN TODO O CONTRARIO!!!

Por certo, con respecto ás alturas: eu mido 1,64 (eso de que non chego ó metro sesenta...XD), que tpc é ser Liliputiense...penso eu...pero aínda considerándome baixinha, estou contenta, porque penso que na cama, ese talento (como ti lle chamas) é máis fácil de posuír na xente miuda, porque podémonos remexer mellor que as personas tochas, que soen ser máis torpes polo xeral (para dous de metro sesenta unha cama de 1,35 é o paraíso, pero para dous de metro 85 é unha lata de sardiñas!!!!)...e en canto de que lle quedas a altura do busto a moitas mulleres e eu cerca da entreperna ós altos...que queres que che diga...EU PREFIRO QUEDARLLE CARA A A CARA, que é moito máis excitante estar con un igual na cama (todo encaixa mellor XD)!!!!

UN BIKO COUSA PEKENA!!!(E NON ME MALINTERPRETES MÁIS Peq. Retador,...ou falo pa' picarme????XD)

que_me_importa_a_min dijo...

Era PR...JODER...QUE RABIA ME DA NON FIRMAR...vou ir ó médico para que me kite esta empanada-Alzheimer crónica que padezo...

Anónimo dijo...

Que va Pequena Retadora!!!Eu pretender picarte? Por Dos...realmente estaba indignado (je,je!!!)...sinceramente, e fodido pensar que a priori non tés ningunha posibilidade cunha muller e, para un home cun corpo pequeno pero cun ego coma o de Gasol, pois resúltalle un tanto ingrato...xa o dí o "Gran Sabio" Methodoman que a miña actitude de "Solitario Invencible" é unha pose para poder papar algo...(os resultados dánlle plenamente a razón)...logo douche licencia para chamarme hipócrita porque a miña única finalidade era arrimarche o "nemonio"...(costumes que tedes as mulleres de poñerlle alcume ao miembro masculino)..."mea culpa"...agora facémonos amigos e así nunca xamais emitirei un canto de esperanza...chámalle XXX...

Un biko...

Anónimo dijo...

P.D. Xogador de Chica e Doriforo, xa non me collen máis guías do pincho na man!!!

que_me_importa_a_min dijo...

jajajjajaa....TRESILLO:

TAS COMO UNHA AUTÉNTICA CABRA...

ARRIMARME O "NEMONIO"!!!XDXD

Anónimo dijo...

PR, revoluciónasme o corral!! Son o único que ve un atisbo de amor entre as liñas de Tresillo? Que pensará desto o "pionero" Chegouohome? E o máis importante de todo: ´Con que sulfata teu pai as patacas para que desexes meternos un dedo polo cú? Á última que o intentou cagueille na man antes de que estirara o dedo. ONE WAY ONLY!!!!!!!!!

que_me_importa_a_min dijo...

jajajjaa
AMARILLO:

Meu pai non ten patacas que sulfatar...así que a miña loucura non ven precisamente do tóxico dos abonos...é algo congénito XD e tpc penses que lle vou metendo o dedo no cú ós homes (a ver que imaxe vas a acabar tendo tu de min XD)...só preguntei que pensabades deso, porque eu no voso lugar teño as miñas serias dudas de que facer nunha situación tan embarazosa como notar un dediño no meu tubo de escape...XDXDXD

Por certo, eu non noto ese atisbo de amor Tresillense...pero si tu o dis...

E o de que revoluciono o galiñeiro...ojalá sexa así sempre...encántame cando se me pikan todos os kikos e acabamos todos perdendo o norte e metendo cada filosofada...XD

Un bikoooooooo

Anónimo dijo...

Revolucionas ho! Desde logo estaste convertindo no fichaxe estrela deste blog, pola cantidade de aportacións, por ser unha das poucas mulleres que acostuman a participar, e polo xogo que das. Criminal esta PR! Ata o punto de que eu tamén coincido con Amarillo: estasnos abrandando ó noso gurú misóxino Tresillo!

E, aínda que a preguntiña do dedo no cu non viña a conto, moi boa a provocación. Fíxome gracia. Por certo, xenial a resposta de Amarillo. Eu tamén son dos que pensa que queda moito por explorar na terra antes de lanzarse á conquista do espacio exterior. Pero, con esa curiosidade e co orgullosa que pareces estar das túas cualidades na cama.......... normal que se poña o galiñeiro como se pon!! Jeje.

De tódolos xeitos, estaba pensando agora que esa é a tipica cousa que ninguén recoñecería aínda que tivera interese en probar, así que tu se ves que tal podes facer o experimento cando teñas ocasión. Iso si que sería sabelo de primeira man.

que_me_importa_a_min dijo...

FARAGULLAS:
¿De verdade que Tresillo é o misóxino gurú da secta? Pero si é un peluchinho...mansinho mansinho...XD
E o do dedo no cú...é o que dis ti: ninguén se atrevería a dicir que está interesado en innovar ata ese "punto escuro", e se o probase, non o recoñecería publicamente...
A ver si poido experimentar en algún cú inocente...XDXDXD e xa vos contarei se o orgasmo foi sublime ou non...XDXD (serei tan valiente de meter dedos no cuíño dos homes??a min dame un pouco de asco pero bueno...nunca se sabe...XD, creo que solo o faría se o "susodito" mo pide...senón nada...afórrome a situación...)

UN BIKO

PR

Anónimo dijo...

Ja,ja,ja!!!pero muller á túa idade e tentando provocar con esa paksareada do peluchiño...xa me gustaría ser a min un peluchiño...en fin, aforro o motivo para querer ser unha mascota inanimada de cama...pero en calquera caso, xa o explicamos moitas veces, non somos misóxinos, en todo caso mesóghenos...cousa ben distinta...o que pasa é que o Faragullix este saiunos un pouco rana...a súa equidistancia non o convirte nun traidor á causa pero edulcóranos un pouco...boa intención a do home, que non quere que demos tan mala imaxe, inconscente, claro está, de que xa non temos solución...por máis superwoman que se adentre nas paraxes malditas do "quemeimportaamin". Non estou dacordo en que alteras o galiñeiro en xeral...agora ben, recoñezo que a min alterasme "profundísimamente", ata o punto de baixar a garda e levantar a espada...pero como escribiu un poeta que eu coñezo personalmente (descoñecido, pero de gran "talento") "[...]farei da espada pluma e da pluma, dúbida[...]".

que_me_importa_a_min dijo...

Tresi...que é iso de que te altero profundísimamente...???e de que dades unha mala imaxe que ningunha superwoman pode cambiar???XDXDXD non o cres nin ti...

E reitero: vas de duro e mesógheno ou como queiras chamarlle...PERO ERES UN PELUCHE...aínda que non te podas meter na cama dunha dama como se foses tal cousa...XA CHE GUSTARÍA EH? (a min ás veces tamén eh?vamos...e que...a quen non lle gustaría estar na cama do seu "amor platónico" ou máis ben do seu "polvo platónico"???) Podes imaxinarte na cama de Elsa Pataky...??abrazadiño a ela, xa sabes tu a que altura che tocaría estar (por sorte!!!afortunada a túa altura neste hipotético caso...)toda a noite...e ela estaría cun camisonciño moi fininho, case transparente...deses que de vez en cando se lles baixa un tirantinho...MMMHHH...(daste conta que sempre te estou intentando provocar poñéndote en situacións límite???)

UN BIKO PARA O PEKERRECHO!!!

PR

Anónimo dijo...

PR: Hai ho! Mira que es ben mandada!! E mira que tes ansia de coñecemento. Así que a ti con pedirche as cousas chega? Gran cualidade. Só me queda unha dúbida, ¿tes esa mesma ansia de exploración no teu corpo que en corpos alleos?? Vaia, resulta que eu tamén son curioso!!

Tresillo: Lamento o erro meu. Certamente foi un gran despiste. Eres un dos máis grandes intelectuais mesóghenos da volta, corrente do pensamento propia e que nada ten que ver coa misoxinia. Por outra banda, ánimo! Resiste! Non te deixes dominar polos cantos de serea, aínda que todos comprendemos a dificultade da empresa. Trátase posiblemente da máis dura contrincante desde a gran Eneida, pero lembra que incluso esta sucumbiu (bueno, non sabemos se está desaparecida en combate ou morreu de vella).

que_me_importa_a_min dijo...

FARAGULLAS:
Sobre o meu afán de exploración, en min xa está bastante completo, aínda que teño certos obxectivos aínda por cumplir XDXDXD. Pódese dicir que me kedan poucas dúbidas por despexar...pero bueno, algo me keda pendente (sempre se che pode ocurrir algo novo, non é moi difícil inspirarse en temas de sexo)...pero estas exploracións prefiro que sexan guiadas por min, en plan anuncio axe: "enséñales el camino"...(é máis cómodo e morboso que autoexplorarse, estamos dacordo??). Non sei si esto despexa a túa dúbida...XD...

O de que tu tamén eres curioso, é en plan proposición indecente??Uish...non sabes donde te metes...XD

Polo que lle pos ó Tresi: o de dura contrincante vai por min? non creo, CO CARIÑO QUE LLE TEÑO EU A TRESI...COMO VOU SELA SÚA CONTRINCANTE...É PEKENIÑO??PELUCHINHO!!?? (estas últimas palabras imaxínaas con voz de nai tocapelotas que che tira dos papos...XD, eu sempre traballando a imaxinación das persoas...)

UN BIKO

PR

Pd: por certo, que era Eneida, outra PR???pero fijo que non era piksina...XD

Anónimo dijo...

Sígueme a provocar...haber se tes valor de facelo "ao vivo", porque che van castañetear os dentes (de frío ou de medo)...en fin, deixate de Elsas Patakis, que son puro e duro plástico e frivolidade e méteme directamente na túa cama, como "peluchiño" ou como "aparatito del placer"...ah, viches "muñeco diabólico"?pois ao loro...(ves como me deixo levar polas túas "intelixentísimas, sutilísimas e brillantísimas" provocacións...es que, que sinjelo es dominar a los homes y tocarnos onde nos doe?)

que_me_importa_a_min dijo...

Ui ui ui...castañear os dentes?? a quen oh??? que te meta na cama de quen??? si,si...o mellor o que sae tremendo eres tú Tresillinho...XDXDXD

Xa sei que Elsa Pataky é todo plástico, pero eso non lle kita que teña un polvazo...non???(que teña que dicir esto eu...que son unha muller...claro, logo os meus amigos poñen en dúbida a miña sexualidade: tú todo o día opinando sobre mulleres...non che gustará demasiado a tortilla???)

E si que é bastante "sinjelo" dominar a algún sectario pekeniño...e ademáis resulta divertido...aínda que estamos chegando a caldear demasiado o ambiente...dentro de pouco esto vai parecer máis unha sauna que un blog...

UN BIKO DA PR

Pd: por certo, eu xa teño un peluche co que durmir todas as noites dende que era un comino...xa está o cupo pechado...XDXDXD (é aquí a parte infantil, absurda ou doce, como máis vos guste chamarlle, da PR!!!)

Anónimo dijo...

Non imos a discutir aquí a cachondez de actrices, modelos e demais. Sen embargo, eu non teño polvos platónicos dese tipo, como ti lles chamas. Prefiro traballar a imaxinación con posibilidades un pouco máis “cercanas”, e teño a impresión de que a Tresillo lle sucede algo parecido.

En canto ó da sauna é cousa túa, que non sei por qué estraño motivo decides darlle a todo unha interpretación sexual ou erótica, reconducindo o tema cara ese lado. Será simplemente que esa é a túa arma de provocación predilecta.
Sen sairnos deste tema, como non pode ser doutro xeito, estamos dacordo no das exploracións guiadas, pero a miña curiosidade non era para nada unha proposición indecente. Trátase máis ben dunha curiosidade científico-provocativa, dun estilo semellante á túa. En seguida cres que nos estamos presentando voluntarios para comandar a exploración.

que_me_importa_a_min dijo...

FARAGULLAS:
"...En canto ó da sauna é cousa túa,.." eu penso que non, "a los hechos me remito!" non é cousa miña, pero (como é normal) sempre nos sale algunha provocación...as bromas referentes ó campo sexual, parécenme que están á orde do día e resúltanme divertidas...solo é eso.

Polo de "En seguida cres que nos estamos presentando voluntarios para comandar a exploración." contéstoche, que "de ningunha maneira penso eso", o que pasa é que non queres comprender a miña maneira de vacilar...pero bueno, colle as miñas palabras como queiras, sempre que seña dunha maneira que non che parezan faltosas...

En canto o de fantasear con xente máis "cercana" paréceme normal...volvo a dicir, que o da Pataky solo era unha provocación...para ver que diciades...

PR (agora mesmo síntome algo incomprendida)

bikos

Anónimo dijo...

Si muller, comprendinte. Coa entrada anterior o único que pretendía era digamos plantearche un reto. Ata o de agora intentache provocarnos con maior ou menor éxito con comentarios de tipo sexual, o que a min tamén me parece divertido e moi válido; por iso che respondín. Sen embargo, nalgúns casos apartáchete un pouco do tema para levalo ó campo no que pareces ser máis creativa (provocativamente falando). Pero, ¿serías capaz de provocarnos noutros ámbitos?
Esa era a intención do meu último comentario, pero non me fagas moito caso. O certo é que o sexo sempre da xogo, e a entrada préstase para eso. Simplemente, sen abusar, que chega un punto no que é vicio!

PD: Tampouco é imprescindible que nos fagas caso e nos contestes a todos, que vamos ter que acabar asignándoche un soldo! Maneira de traballar! Cuidado, non che quito eh! Sigue, sigue.

que_me_importa_a_min dijo...

jajjajaa, claro que poido provocarvos noutros ámbitos, vosoutros dádeme un tema e retádeme un pouco...aínda que non vos prometo que non me vaia pola tanxente...o instinto é o instinto...que pensades que só os homes pensades en sexo???XDXDXD

UN BIKO

PR

Pd:o de pagarme un soldo por blogueira aplicada...non estaría nada mal...jejeje, aínda que prefiro seguir de "gratís" porque esto é divertido e ademais vos estou empezando a pillar moito cariño!!!