30 ago 2007

¿QUEREDES LINGUAXE FEMININA?

"LESSON GÜAN"
1.-Cando unha muller di SI casi nunca quere dicir que si, tedes que manter sempre o beneficio da duda...
2.-Cando di NON quere dicir NON
3.-Se di "pode ser" quere dicir NON
4.-Necesitamos...=Quero, quero,...e como non mo consigas non fodes máis en todo o mes!!!
5.-No momento no que falando de algo que tes pensado facer diga: "é a túa decisión" ou "fai o que queiras" escapa...pobre de ti como faigas o que pensas...
6.-"Temos que falar", frase que debe ser por todos temida porque algo malo pasa...vaivos caer unha do 15...
7.-Cando despois de discutir di "non estou molesta", é sempre mentira, é máis, é posible que xa esté pensando nunha venganza das malas malas.
8.-"Eres moi masculino", vamos que das noxo...aféitate e péinate, porque así non vas a ningún lado...
9.- Se cando xa a tes no bote, di "estás moi atento esta noite", en realidade só pensa: "este cabrón mira como se preocupa cando quere mollar...".
10.-Cando che pida antes de acostarvos que apáguela luz...mala señal: ou"ten celulitis"ou estades ante unha frígida do copón...
11.- "Eu non berro!!" ...e vós notades que os tímpanos están estallando...
12.- Cando vas coñecer un grupo de tías a través dunha amiga e esta volas describe como "riquiñas"...OLVIDÁDEVOS, seguro que son unhas crollas descomunais,...das que da medo mirar...
13.- Cando vos digan: "non quero perder esta amistad...blablabla" a moi zorra (e probablemente coincida que é unha tía cachonda, desas que están pa mollar pan) pasa de ti como da merda, pero quere terte na retaguardia para que a entreteñas cando se aburra, ou incluso pa chorarte no hombro cando teña problemas con "outros" (e iso que sabe que tu cada vez q estar a menos de 3 metros dela andas a tres patas... a ela este problemiña teu tan personal parece soplarlla...)...pero de tocarlle unha teta....OLVÍDATE...É A TÚA "AMIGA" (porque ela cho impuxo e tes que joderte!!!)
14.- Se unha amiga ou moza te pide que lle presentes a un amigo porque lle parece "majo"...TIEMBLA...pode ser que nunca máis a volvas a ver, porque probablemente os seus seguintes encontros ás túas espaldas, foron baixo as sábanas...
15.- Para os "gentelman": cando unha rapaza nunha noite de farra aguanta as vosas filosofadas máis dunha hora...É POR ALGO. Quere tema, pero non tema de máis coñazo de conversa...QUERE PRÁCTICAS DE ANATOMÍA.
16.- Cando unha tía é un "polvo dunha noite", é dicir, das que acceden a ir para o teu piso sin coñecerte de nada: APROVEITADE!! vades poder facer virguerías con ela...pedide por esa boquiña, non señades parvos...
17.- Ollo cos xestos: cando unha chica se morde o labio...e unha gata das sensuales;...cando non te miran á cara: demasiado inseguras, como non lle entres tú, vas de cú e costa arriba...; cando te agarra moito sen que haxa suficiente confianza...sen comentarios, xa sabes o que tes que facer...; cando é a típica de pose tesa e estirada: olvídate, é unha creída que non hai por donde entrarlle, pensa que todos sodes pouco para ela, o único que lle mola e sentirse observada...
18.- Cando unha tía que te levas á cama a miúdo che di: que quere experimentar...é que eres UN MIERDAS, QUE XA ESTÁ ATA A CONA DO PUTO MISIONERO.
Ale, agora a repasar, e traede ben aprendida a leción para mañá...
un biko da PR

23 comentarios:

Anónimo dijo...

Ja,ja,ja!!! Moi bo, Pequena Retadora!!! Aceptoche "polvo" como animal de compañía!!! Es merecedora de escribir neste blogue, polo menos mostras máis inxenio que o 99,9% das amebas, digo, mulleres que coñezo!!!Non te acerques moito a min que me quento!!!jua,jua,jua!!!En serio, ti e eu vamos ter que facer un "artigo" en común...o do fillo, deixémolo para máis tarde.
Pero non to crezas moito...non me contas nada que non soubese...esa é a vósa terrible complexidade ou a cruz que temos que soportar para poder meter en quente?...18 regras de ouro para a femia e unha soa para nós...aguantar hasta penetrar ou, resistir hasta percutir ou prometer hasta meter...chámalle X...Ah!!!algunhas son regras da solteira sen compromiso...pero as regras da arrimada ou da casada, esas si que teñen delito...preguntallo aos que viven nesa desgraza...que nuestro señor los coja confesaos!!!
En fin, a pesares de que acabas de demostrar o lamentables que sodes, ten ovarios que o escribas e, todo o mérito e teu!

P.D. Sigo a crer que tes freno de man e pelos no peito, non por ser unha rara especie de hermafrodita, senón porque a min non más dán con queixo! Cheirame a can, galiña (galo neste caso) serán!

Anónimo dijo...

Que desconfiado Tresillo, eu voumo creendo. O artigo moi bon, canta un pouco a un mail que andaba rondando hai tempo por intelné, pero bon de todas formas, non son eu quen de cuestionar as túas fontes.

Anónimo dijo...

Gracias nena, que reconfortante é poder entender agora todos aqueles "Pode Ser", "Non quero perder a nosa amizade" e "Que masculino eres" que me teñen dito...

Anónimo dijo...

Estou de acordo con moitos dos puntos, pero o segundo non me parece acertado, moitas veces decimos que non para que insistades un pouco mais, senon parecenos como que so decides as cousas porque creedes que é o que necesitamos escoitar, e non o que realmente queredes vos, enton ó oir o non por resposta xa vos quedades tranquilos, pero se insistides un pouco máis xa no lo vamos creendo máis. Eso si, se despois de moito seguimos decindo que non é que non.

Anónimo dijo...

????????Entonces si significa non e non pode significar si ou non???
Quen vos entenda que vos compre!

que_me_importa_a_min dijo...

Veña o!!Non vos creedes esto as tias nin jartas de viño!Sodes todas iguais,cosidas polo mismo patron.Que cando dice "si" quere decir non,cando di "non" e que non pero si insistes igual a fodes(logo non me digades que non sodes faciles),"que non pode ser pero quedamos como amigos",e unha merda,que te ature tua nai!.Ta ben que case sempre teñades a sarten polo "mango",pero de tanto usala o final non se cociña ben!Asique nos por 50 elorios temos o problema resolto e sin comernos a cabeza con tanta regla!

HIPER....

Anónimo dijo...

Ja, ja, ja... Hai que joderse! Morra a sinceridade e viva o emburricamiento!!!! A próxima vez que fale con unha, manual mediante, tardarei unhas tres horas en respostar ó inicio da conversa, ó clásico "e diske mañá chove..." Que verdade profunda e misteriosa se agochará tras tal mamonada?

Anónimo dijo...

moi bo o Artigo...poden aforrar moitas conversas inútiles que non levan a ningunha parte.Igual me equivoco pero...cando unha tía che di aquelo de: "que ben me cae este tio!!!" significa que podes facerlle rir o que queiras e que con ela de puta madre pero que dahí a facer esterco...vas apañado!!!!

unha pekena contribución que se me ocurriu despois de moitas ostias levadas

Johnnie Tamariz

Anónimo dijo...

Hiper, co de decir, non e insistir, non me referia para nada o terreo sexual, ahí se che dicen que no de primeiras, é que no.

Anónimo dijo...

Efectivamente miña queridísima Pelusilla, decimosvos as cousas que queredes oír porque sabemos que necesitades escoitalas...sen lugar a dúbidas a vosa comida preferida non son os bocadillos de zorza, senón os cumplidos que vos alimentan e fan engordar o xa abundante e groso e EGO que tedes...que non deixa de ter tendencias bulímicas, disque, inseguridades. Pois todo por non verbos pingar o moco e aguantarvos e, ademais, para poder coller algo de cacho, que sempre nos presta...

que_me_importa_a_min dijo...

TRESILLO: gracias pola túa felicitación...

Pd: Como dubidas que non son a Pequena Retadora? De freno de man e pelos no peito, nada de nada...queres comprobalo? XDXDXD

un biko

que_me_importa_a_min dijo...

Estou relendo o que poñedes e entón inspírome...:

Tresillo:
Claro que teño ovarios, critico ó meu propio sexo, pero é que teño que ser sensata: todo o que puxen É ASÍ, aínda que me joda. Pero, si che digo a verdade, tampouco me doe moito a "cruda realidá" porque eu sempre me sentin un pouco bicho raro dentro da miña especie (=conxunto de entes con peitos e burato no baixo fondo)...eso de estar nunha pandilla na que son a única fémina (e prácticamente son tratada como "un" máis)...nótase demasiado, unha cúrtese e perde un pouco de "feminidad": non se me nota?

¿Haberá moitas tías capaces de disfrutar deste blog tanto coma min? XDXDXD dúdoi!!!

Por certo, o "artigo" en común pa cando tu queiras...e o do fillo: ESQUÉCETE...antes me tiro por unhas escaleiras pa abortar que ter un churumbel contigo: non ves que nos vai salir tarado? (palabras de futura médica) Os fillos dos retadores nacen con mutaciones incurables...claro, é lóxico...DEMASIADA SABIDURÍA NUN CORPO TAN PEQUENO TEN QUE SER MALO... ;-) (modestia a parte!!)

Amarillo:
Xuro, bueno, máis que xurar prometo (que como atea raída que son non poido xurar!!!)que non sabía o do meil que circulaba por ahí, pero bueno, a verdade e que os primeiros artigos son moi típicos, e xa os puxen porque son "o de toda a vida". Gracias por dicir que é bon, é todo un alago!!!

Xogador de chica:
Non me creo eu que tantas mozas che dixeran esas frases de: "pode ser, non quero perder a nosa amizade"...porque ti coa túa melena loira e esa cariña de bon (mentres non te vexan o rabo en punta de flecha saíndo por detráis do pantalón...)seguro que as tes a todas "loquitas"...non vaias de mártir...que non nos cola!!!!

Hiper...:
Noto un certo resquemor...nin me meto a criticar o que puxeches...casi mellor douche "50 elorios" e ti xa vas contento...
Só unha cousa: "o de que as tías somos todas iguais" só digo unha cousa: a palabras necias, oídos sordos!

Tamariz:
Tes toda a razón, esa frase esquecéraseme: "que ben me cae este tío"...olvídate de poder presentarlle o teu paxariño algún día da túa vida...XD
Gracias pola contribución!!!

Pelusilla:
Os matices do segundo punto, moi ben argumentados, si que pode ser que sexa máis real o que tu pos (e iso que así complícase máis todavía a linguaxe feminina...XD): nótase que es muller!!! Por cierto, vai haber que deixarlle claro a Tresillo que non temos ese SUPEREGO que di que temos!!!

Un biko con babas para todos (que non un muerdo).


PR

Anónimo dijo...

Pequena Retadora, que predisposición a levarme sempre a contraria... muller, era a ver se enternecía a algunha... en realidade, que queres que che diga, a vida do guapo é moi dura, un sinvivir; algún día escribirei unha entrada desafogándome, je, je... Pero de mártir nada, que xamáis me queixei dos abundantes e variados paus que me deu a vida, ja, ja.

Anónimo dijo...

PR cando queiras damos os elorios,son 53,que me gusta poñer sabanas e condon!jejeje.


hiper...

Anónimo dijo...

Hiper é todo poesía, encántame lelo.
Tresi, admito que nunca pensei que túa actitude de malo-impórtame-un-carallo-o-que-me-contes funcionaría, pero aí está, ó rego.

Anónimo dijo...

Noraboa PR. Vexo que lle vas collendo o gustiño a esto do blog. Non é que aprenderamos moito, pero polo menos si nos rimos un pouco. Gustoume a despedida, facendo honra ó teu nome. E efectivamente non queda máis remedio que estar dacordo contigo, porque é así, e punto.

Quizás o comportamento feminino qué me resulta máis incomprensible dos citados é o de “non quero perder esta amizade”, fenómeno bastante usual por outra parte. A min este non me colle na cabeza, moito menos cando hai 2 meses que vos coñecedes. “Pero qué amizade? ¿Quen dixo que foramos amigos?” ¿Cal será o motivo polo que lles apetece ter constantemente detrás a un mulimeiro que non lles atrae nada de nada e que só pensa en fodelas? Eu intento poñerme no sitio da muller e...... hai que ser moi filla de puta!! Non existe outra explicación. Menos mal que nós temos poucas amigas.

Estábame acordando agora de que faltan por nombrar as famosas preguntas de “se non queres que che conteste para qué preguntas?” Véxase: ¿Qué tal me queda?, ¿Estou gorda?, ¿É máis guapa ca min? etc, etc. Ou tamén na súa versión “Ai, qué fea estou”, para que lles contesten “Non muller, estás guapísima”. Eu pediría a tódalas mulleres que, se non é posible suprimir estes comportamentos, polo menos se procure non insistir demasiado porque por dicir unha mentira piadosa non pasa nada, pero despois dunhas cantas a sinceridade acaba por abrirse camiño.

Polo demais estaba a pensar se non teriamos nós parte de culpa en que nunca falen claro. Refírome a iso que di Pelusilla de “dicimos que non para que insistades un pouco”, é dicir, para acaparar a vosa atención. Quizás ese exceso de atención que acostumamos a ofrecerlles, levados pola nosa quentura, sexa unha das causas deste comportamento. Algo así como os nenos cando están aprendendo a falar, que mentras conseguen que os pais lles den o que queren con xestos, protestas e berrinches non se esforzan en falar como a xente.

Anónimo dijo...

Gracias PR por estas pequenas recomendacións.Espero que non cheguen demadiado tarde e as poidamos aproveitar no Guayaba, Green,Mosquito ou no CAIRO!!

Por outro lado,penso que sería de Hotman, Chegouohome ,Doríforo,Xogador Metodista,Fragulla... de saber esto antes...aquelas noites Burelesas no Patio Andaluz.A clase xa a tiñamos con eses Dockers ,chaleco e camisa azul.Pero quen sabe,ó mellor Martina ou Cristina Novoa,as nosas musas,nos indicaron en algunha ocasión mediante a linguaxe feminina algo...Nunca o saberemos.

O ariquitintintin teketetetin,ariquitintintin teketekentin...e o viño ese que daban xa colmaban todas as nosas aspiracións...

que felices éramos...

Doríforo.

que_me_importa_a_min dijo...

FARAGULLAS:
Canta razón tes...claro que hai que ser unha filla de puta para querer ter "ós tachados como amigos (que non amantes...)" ó rabo, pero tú mesmo o dixeches: é o que fan moitas...

Do que añadiches das míticas preguntas sen resposta...tamén estou totalmente dacordo...ALGÚN DÍA É NORMAL QUE REBOSEDES E ASOME A SINCERIDADE...porque eu comprendo que si a un tío lle pregunto: "¿pero no soy más guapa que Elsa Pataky?" xa me ía parecer ó colmo do afán de protagonismo, e habíalle chantar un bon: NON, ES UN CACHO MÁIS FEA...XD
Realmente, non creo que a culpa seña vosa, senón que moitas féminas teñen esas ganas de chamar a atención por naturaleza, non sei...habería que facer un estudio para poder analizar este misterio...pero o que está claro, é que a moitas lles funciona, porque senón esas técnicas "atorrantes" non seguirían en pé...

DORÍFORO:

Espero que aprenderas ben a lección para aplicala e quitar ese estigma do "paramiento" que che persigue alá onde vas...

E non te me poñas melancólico co pasado, que o mellor ESTÁ POR VIR...este ano cando veñas por Stiago, quero que mostres esas técnicas viriles para ver como a túa capacidade "de cortejo" (que tanto escondes...) deixa "kao" ás máis difíciles féminas da Capital...


Un biko rapaces!!

PR (milagro...acordeime de firmar...)

Anónimo dijo...

Canta razón levas Doríforo, quen me dera eses tempos co que agora sei, pois con iso, nin sequera houbera precisado de zapatos con plataforma para disimular unha ridícula estatura, ou tampouco tería gastado numerosos soldos en buscar ese cubata que me debería proporcionar arroxo dabondo para comentarlle a Novoa cantas pallas me facía pensando nela, e por suposto, as pícaras aínda non formadas de 2-3 xeneracións menos (4-5 no caso de Chegouohome ou Amarillo S.) non houberan sido o centro da diana donde pagaba as miñas frustracións e buscaba unha historia. Aaaaiiiii...
E PR, a chulería que algunhos/as mostran, asegúroche que non é por natureza, éche comportamento adquirido e nada disculpabel(que dirían algúns bloguistas co seu novo galego).
Por outra, poñédesme nervoso, en especial Faragullas, ó ler cómo vos sorprendedes das pautas do comportamento dalgunhas féminas. ¿Pensades que iso é malo?¿complicado, impredecible, insalvable?¿pensades que a iso se resumen as rarezas?
Compadres, se aquí vos considerades aventureiros, agardade a pasar ó segundo nivel (Deus queira que non existan máis), pois nel descubriredes ata onde o Demo gañou a partida, unha plataforma dos pensamentos donde a lóxica non existe como tal, coma unha serpe retorcen o contexto, as túas palabras, que perden sentido de forma proporcional ó que che levara elaboralas, fante sentir estúpido, e cando pensabas, por un sorriso ou semellante, que a tormenta amainara e que podes relaxarte, decátaste, parvo, que só deixaches de ouvir os tronos e senti-lo vento forte contra ti, porque estás nin máis nin menos no centro do remuíño, dando voltas impotente e rodeado das correntes da seu xogo, elaborado e discreto, sensual e retador, tranquilo e suminte.
Un gremio de contadas membras á esquerda, que non atende a nigún plan elaborado, nada mecánico ou típico ou predecible. Como mellor sepas repartilas, pousa as túas cartas enriba dela, agarda que aproben a túa xogada, e vixíate. Pode pasa-lo tempo, pero non baixe-la garda, non cege-lo instinto cunha carantoña ou presente, continúa espectante.
¿Merece a pena? Na maioría dos casos non, pois ó meu parecer, se vas sufrir desasosego ou máis tarde monotonía, alomenos que sexa ó gusto dun mesmo. ¿Qué pensades?.

Anónimo dijo...

Cangüendios, co fácil que é beber 15 cubalibres e abrir a boca coma un congrio invadindo o seu espacio vital, recibir a consecuente bofetada e tomar outra...Pa que nos complicamos a vida inventendo pintores conceptuales flamencos con nome de futbolistas holandeses pa quedar ben???

que_me_importa_a_min dijo...

METODISTA:
Puxeches unhas palabras moi bonitas pero moi pouco esperanzadoras...deberías pensar que moitas veces si que merece a pena facer o esforzo de aturar o xogo estraño dalgunha muller...PODE SER A MULLER DA QUE TE ENAMORES...

AMARILLO:
Tes unha lóxica aplastante...XDXDXD, o teu é a práctica, nada de conceptualismos...

Un biko rapaces

PR

Anónimo dijo...

Miña "doce e inocente" Pequena Retadora...o amor do que ti falas é un estado maior ou menor de imbecilidade; nada que ver co "AMOR" en si mesmo. Porque se o AMOR e o estado máis alto ao que pode aspirar a conciencia, o prezo do mesmo debe ser cero...digo eu, de forma reduccionista, que o AMOR será unha búsqueda e a consecución do obxectivo desa busqueda será a FELICIDADE (é ahí o sacrificio que non o padecemento). E se, ao igual que na consecución dunha idea, a búsqueda dese AMOR consiste nun proceso dialéctico, este adquire un sentido absolutamente racional. Do que ti falas e do que fan os pavos reais ou os colibrís, un xogo cruel e, en certa medida, violento (cando menos no sicolóxico) onde o instinto supera á razón coa finalidade clara de perpetuar a especie...en palabras máis sinxelas, paixón e fodienda como "ultima ratio". Non cuestiono a quen disfruta e padece con eses mal chamados xogos; pero un, que esta moi lonxe de facer un teorema matemático do amor (o amor é unha idea, non materia), non está disposto a vivir trivialidades dese tipo só tendo como esperanza que, con posterioridade e por un mero accidente, un vexa claro o mundo da luz, cual neanderthal fóra da cova.

que_me_importa_a_min dijo...

mimá...TRESILLO:
cada día estás un pouco máis filosófico...Platón ó teu lado era "light" de todo...
xa non sei nin como contestarte, porque a verdade é que estou bastante dacordo contigo...

UN BIKO

PR