31 oct 2007

LUMATRON ON LINE...by Cerveciñasfrias


Si rapaces, podedes flipalo...teño un novo parato tenologhecamente creminal...un aveon que xunta Orense con Pontevedra nun doble clic...dous dediños vamos. Son o nemóneo, xa me vou facer un digno e insigne blogueiro co meu novo PC portátil. Estou preparado para a vida moderna...xa estou preparando unha página well para FONTANERIA LUisMA. Entendessss!!!


FONTANERIA LUisMA...ABERTO AS 24 HORAS DO DÍA!!!


ATRÉVETE A LLAMAR...CAGONDIOS!!!


Bueno rapaces...estarei á espectativa do novo capítulo de Traghedea de Amolll...e tentarei aportar inspiración para Racing de Santander e Kiko Bótalle o Veleno...sodes moito!!!


Chuchos nos cú para os blogueiros e Bicos na ingle para as blogueiras!!!


2 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Valgame Deus. O cerveciñafría informatizado, que vai ser o seguinte que nos caia o ceo encima Chavales/as non deixedes de mirar para arriba, xa vedes todo e posibel. Poido morrer tranquilo xa o vin todo nesta vida.
A.C.P.E (ou socio Nº8 non fundador do club gastronomico Roupa Vella)

Anónimo dijo...

Güelcom, Benvenú, Benvido querido primacho ó mundo internáutico. Agora xa podes andar ó ciberdía contodos nós tio, molas. Xa podes ser o noso colega, bu tio!!!!.jojojojojojoojojojooo (risa de Dori).
Pois nada vaille dando e familiarizando co aparello. E ten paciencia, se non vai, non te desesperes.