4 dic 2007

CONCERTO NO KKUET


Moi boas queridos blogueiros/as. Para aqueles que non o saiban, este sábado dia 8 de decembro, dou un concerto acústico e en directo, no Pub KKUET de Burela; a partir das 12 da noite. Espero que me acompañedes nesta viaxe, da cal non sei como vai ser o traxecto in o final. Espero que todo saia ben, e espero contar coa vosa axuda.

É un concerto moi importante para min, xa que se trata dunha actuación en solitario, á cal non estou moi acostumado, pero espero perder ese temor o próximo sábado. Só estarei acompañado pola guitarra, e Chopy ó son, que tamén me acompañará coa percusión nun tema coñecido.

Dar as grazas a todos aqueles/as que me animaron a dar este paso,a todos aqueles/as que aturaron os meus pensamentos pesimistas, a todos aqueles que me prestaron material, como é o caso do gran baixista "Bassy". E o gran, percusionista, batería e técnico de son "Chopy". A Iceman e Rocco, por aguantar as miñas poses diante a cámara, e por sacarme ese book de fotos tan atrevidas e fermosas ó mesmo tempo. Un saúdo a todos e espérovos o sábado, á partir das 12 da noite KKUET.

HOTMAN

PD: Amarillo S., tocarei algunha coñecida. Doriforo, EN LA INMESIDAD

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Cone estas fotos de cantautor papas fijo. Bueno non poido estar neste concerto, pero xa sabes que che mando moito ánimo e que saía todo ben. A deixar o pavillon de cervo alto. Fran forever, CHOUZA.

Anónimo dijo...

Toca algunha que lle baixe as bragas as mulleres e terasnos a todos contentos

Anónimo dijo...

Son eu o q falou

Anónimo dijo...

Alí estarei...por suposto; pero despois desto, Dr. Jekill, non quero que o teu Mr. Hyde particular me veña tocando os güevos con Mario Benedetti , nin paksareadas polo estilo. Eres un romántico empedernido (polo menos sobrio) e para nada eso te fai máis débil ou menos respetable, así que, ánimo, sorte e fóra esos medos.

P.D. Tranqui, Dori, Xogador de Chica e eu xa cuidamos do teu arén particular mentras...TU TOCA!!!

Anónimo dijo...

Ti mandalle un par de chopitos do bostas antes de tocar, xa beras como non che queda pizca de medo.
Bueno pa bariar tamen che desexo sorte aber se te combertes nun Riki Mactin destes e te papas una cachon...

Anónimo dijo...

Ánimo Warman!!!

Anónimo dijo...

Blanco e negro, posturita, bufanda anque teñamos a 30 grados...jeje. Fora coñas, tranquilo que saldrá ben. Pensa que é un rato cos amigos e fóra. Alí estaremos.

Anónimo dijo...

WARMAN!!
Alí estarei por suposto.Non te preocupes que todo irá ben e ademáis, como dixo o Metodista será un bó rato entre amigos...

P.D, eu fareiche os coros co TRESI...ooooohhh!!,uuuhhhh!!!

PD2;Tu toca toca...jisjisjisjijsijis!!

Doríforo sin poder beber pero con ganas de WAAAAAAAAAAAARR!!

Anónimo dijo...

Joer tios moitas grazas a todos por esas verbas. Agradézovolo moito, e sei que vades estar ahi ó meu lado.

Coidádeme ben do arén eh!!, iso é importante, confio en vós.jojjoo

Wueno espero que o pasedes ben e disfrutedes, como espero disfrutar eu. Moitas gracias polos ánimos, que fan moita falta. jejejej. Un saúdo. COMPIS!!!

Anónimo dijo...

Ainda que non poderei estar ali, tamen dende croacia che mando moito animo rami!
non te ponhas nervioso e sorte con ese haren. Vemonos en NAdal e un bico!
PD: que vos cunda a chea de despois :)

Anónimo dijo...

Eso haberá que velo!
Con estas fotos..... non vai haber churriña que se resista. Xa as estou vendo lanzarche as bragas (sen diminutivo).
Sorte rapaz. Vaia chea vas apañar despois.