28 feb 2007

PUTA MIERDA DE SPAM By Amarillo S.


Non sei vosoutros, pero eu estou ata a poya da merda de correos que me manda a xente, incluidos algúns lectores deste blog. ¿Que clase de gilipollas reenvía toda a merda que lle chega? ¿Ou é que sodes tan fillosdeputa que o facedes solo pa joder? Eu non reenvío nada e nin me empeorou a sorte, nin estou morto, nin se me apareceu a cativa podre esa debaixo da cama, os meus preferidos son os "si no reenvías esto a 17.548 personas tu vida sexual descenderá a cero...." No me jodas, si xa non fodía nada, si polo menos se me aparecese a cativa podre na cama.... Despois está o clásico de que vai cerrar o Messenger "Esta vez es verdad, os lo juro", e van e reenvíanmo 3 ou 4 veces, é dicir, teño 3 ou 4 amig@s retrasados. Outros apelan á solidaridade "esta niña de Baconsville, Virginia tiene una enfermedad incurable y si reenvías esto a toda tu libreta de direcciones se coseguiran fondos para investigar...." Coño, pero non era incurable? Seguro que o hospital que investiga a enfermedad (que nunca se concreta) está esperando a que chegue o mail a 10000 personas pa empezar a investigar, ademáis, que carallo me importa a min que se morra unha cativa no equivalente Yanki da Regueira, cando morren nenos en África a diario e naide reenvía nada. Tamén che mandan test "para conocer a tus amigos" que tardas como catro días en acabar, por cumplir cos colegas, que conoces desde que se cagaban pola perneira. E os putos powerpoints sin fotos, que tardan 10 min en descargar cando podían poñer todo no propio mail. Recordo un que decía que si o reenvíabas, Bill Puentes en persona che ingresaría 100.000$, e o título era "non sei si é verdade, pero por si acaso..." Home, non me jodas. Pero o meu preferido é un que lles encanta as mulleres "TE QUIERO MUCHO PORQUE ERES MI AMIGO Y UN AMIGO VALE MUCHO Y POR ESO TE QUIERO MUCHO" Vamos a ver, si tanto me quieres porque non te deixas de mariconadas de 1º de ESO, quedamos no teu piso e demostroche eu o que te quero a ti. Dúas veces, e a terceira tu encima que me canso.
Co pedazo de ferramenta que é internet é incrible que non de chegado ó límite da estupidez humana. Mandade cousas interesantes ou graciosas e non reenviedes toda esa puta merda, coño, que parecedes tontos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Como vexa Connor (o cativo inglés de 8 anos que pesa 90 kilos)a lata de Spam esa......... papa todo.jijijijijijijijijiji

Anónimo dijo...

Tes toda a razón do mundo. Moi certo o que dis.

Por se a alguén lle quedan dúbidas, no caso de recaudar fondos para nenos enfermos ou algo semellante, non hai puta forma de contabilizar o número de veces que se reenvía ese correo concreto, e moito menos ninguén vai poñer un can por cada persoa á que lle chega dita mensaxe. Podería (e digo só podería) valer de algo cando se pide recaudar firmas ou algo así porque nese caso si sería posible presentar logo un papel con "x" firmas que apoien unha proposta determinada.

En fin, que como di Amarillo S., por internet circula unha pila de bosta criminal. A min tamén me molestan de forma especial aqueles correos que rematan con ameazas do tipo: Se reenvías isto a 300 persoas vas ter unha sorte caralluda e oxe papas fijo. Ahora, como non o reenvíes........ prepárate!! Aínda que o chiste de arriba fora bo (cousa que non soe pasar) pónseche unha mala ostia de carallo ó ler o final. ¡Amenazas a min! A min non te ves!!!

Polo resto, hai de cando en vez algúns correos moi graciosos e incluso algún interesante. Pero o que sería a ostia sería recibir algún dalgún amig@ que non vexas a diario, escrito por el/a, onde che conte como lle vai todo e esas tonterías (vamos, como aquelo das cartas que existiu algún día). Sería acojonante eh!