9 feb 2008

Eu po ano volvo. By Nº8.

Bueno chavales aqui vos deixo unha reportaxe do que foron dous días intensos de carnavales en Xinzo, os carnavales máis longos de España, e decir que iso é unha troula continuada, polo que si po ano o traballo e a saude mo permiten eu repitirei.
Este video quero dedicalo a Iceman que si non chega a facer esa tolemia de casar ó mellor nunca houbesemos coñecido os carnavais de Xinzo, ou ó mellor si nunca se sabe que nos depara o futuro, a todos os que foron, a Wally pola sua inmensa paciencicia e que se prepare que po ano o doble, ós da miña carroza, po ano hai que solicitar a megafonia do concello e por ultimo ó meu megafono por acompañarme nas grandes citas e non deixarme tirado nos momentos claves, e a Le Punk por tratarnos de puta madre sobre todo a Cholo. E para aganchoporti decirlle gracias por jodernos o viaxe de ida e volta co puto progresive e os temazos do carallo planteándonos o suicidio colectivo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo, jo, jo! Vaia pintacas!!! A comedia debeu de ser boa...

que_me_importa_a_min dijo...

NO COMENT!




HIPER

Anónimo dijo...

Acepto as túas críticas Numbereight. Comprendo que eran TEMAZOS un pouco antigüos. Por eso xa che estou preparando un CD DEFINITIVO (DEFINITIVE SESSION EVOLUTION I) co cal vas cambiar a túa opinión.

CLIMBINGOVERYOU