7 may 2007

PORQUE YO TE "I LOVE YOU" por Tresillo




Para os enconados, dora píldoras, perritos falderos, sometidos á dictadura absurda do victimismo, para os que as entenden ou fan que as entenden, para os que sufren en silencio os seus egos falsamente humillados polo espello...para todos vós,


MERAVIGLIOSA CREATURA (Gianna Nannini): http://www.youtube.com/watch?v=d8sdphoL-8M

Molti mari e fiumi//Attraverserò//dentro la tua terra//mi ritroverai//turbini e tempeste//io cavalcheròvolerò//tra i fulmini//per averti//Meravigliosa creatura sei sola al mondo//meravigliosa paura d'averti accanto//occhi di sole mi bruciano in mezzo al cuore//amore è vita meravigliosa//Luce dei miei occhi//brilla su di me//voglio mille lune per accarezzarti//pendo dai tuoi sogni//veglio su di tenon svegliarti non svegliartinon svegliarti .... ancora//Meravigliosa creatura sei sola al mondo//meravigliosa paura d'averti accanto//occhi di sole mi tremano le parole//amore è vita meravigliosa//Meravigliosa creatura un bacio lento//meravigliosa paura d'averti accanto//all'improvviso tu scendi nel paradiso//muoio d'amore meraviglioso//Meravigliosa creatura//meravigliosa//occhi di sole mi bruciano in mezzo al cuore//amore è vita meravigliosa.

MARAVILLOSA CRIATURA (letra - traducción)

Moitos mares e rios//atravesarei//Dentro da túa terra//rencontrarasme//Remuiños e tempestades//Eu cabalgarei//Volarei entre os raios//Para terte//Maravillosa criatura estás soa no mundo//Maravilloso medo de terte cerca//Ollos de sol queimanme no medio do corazón//Amor é vida maravillosa//Luz dos meus ollos//Brilla sobre min//Quero mil luas//Para acariciarte//Pendo dos teus soños//Velo sobre ti//Non te espertes, non te espertes//Non te espertes...ainda//Maravillosa criatura estás soa no mundo,//Maravilloso medo de terte cerca//Ollos de sol témblanme as palabras//Amor é vida maravillosa//Maravillosa criatura un bico lento//Maravilloso medo de terte cerca//De repente ti baixas ao paraíso//Morro de amor maravilloso//Maravillosa criatura//Maravillosa//Ollos de sol queimanme no medio do corazón//Amor eres vida maravillosa.

Para os amargados, para os pajilleros, para os idealistas, para os onanistas creadores de soños, para os que non papan nin deixan papar, para os rexeitados (unha e outra vez), para os inadaptados,...para todos nós,

NESSUN DORMA- Puccini - Fragmento da Ópera "Turandot" de Puccini: http://www.youtube.com/watch?v=VATmgtmR5o4


Il principe ignoto: Nessun dorma!... Tu pure, o Principessa,//Nella tua fredda stanza//Guardi le stelle//Che tremano d'amore e di speranza.//Ma il mio mistero è chiuso in me,//Il nome mio nessun saprà!//Solo quando la luce splenderà, (Puccini: Sulla tua bocca lo dirò) //Sulla tua bocca lo dirò fremente!... (Puccini: Quando la luce splenderà!) //Ed il mio bacio scioglierà il silenzio
Che ti fa mia!...
Voci di donne:Il nome suo nessun saprà...//E noi dovremo, ahimè, morir!...
Il principe ignoto:Dilegua, o notte!... Tramontate, stelle!...//All'alba vincerò!...

Traducción:


O príncipe ignoto: ¡Que ninguén durma! ¡Que ninguén durma! Tampouco ti, oh, Princesa,
no teu frío cuarto//miras as estrelas//que temblan de amor e de esperanza... //Pero o meu misterio está pechado en min,//o meu nome ninguén o saberá!//¡Non, non, só cando a luz brille (Puccini:sobre a túa boca direino,) //Sobre a túa boca direino tembloroso...(Puccini: cando a luz brille!) //E o meu bico romperá o silencio//que te fai miña.
Voces de mulleres:Seu nome ninguén o saberá...//E nosoutras, ai, deberemos, morrer, morrer!
O príncipe ignoto: ¡Desaparece, oh noite! ¡Póñanse, estrelas!//¡Tramontade, estrelas! ¡A alba vencerei!//¡Vencerei! Vencerei!

Para ti e para min, sectario de pro,

ME CAGO EN EL AMOR - Tonino Cartone: http://www.youtube.com/watch?v=7tkLc2npBZg

E' un mondo difficile//e vita intensa//felicita' a momenti//e futuro incerto//il fuoco e l'acqua//con certa calma//serata di vento//e nostra piccola vita//e nostro grande cuore//Porque voy a creer yo en el amor/si non me entiende no me comprenden tal como yo soy//Porque voy a creer yo en el amor//si me traiciona y me abandona cuando major estoy//No sabemos muy bien entre tu y yo//y aunque parezca no tienes la culpa la culpa es del amor//E' un mondo difficile//e vita intensa//felicita' a momentie futuro incerto//No puedo convencer a mi corazon//si yo no dudo y estoy seguro que el tiene razon//No voy a asesinar esa sensacion//si yo la quiero yo la deseo aunque me de' dolor//Yo no quiero sufrir pero aqui' estoy//y estoy sufriendo y no me arrepiento me cago en el amor//E' un mondo difficile//e vita intensa//felicita' a momentie futuro incerto//il fuoco e l'acqua//con certa calma//serata di vento//e nostra piccola vita//e nostro grande cuore//Porque voy a creer yo en el amor//si non me entiende no me comprenden tal como soy yo//Porque voy a creer yo en el amor//si me traiciona y me abandona cuando major estoy//No sabemos muy bien entre tu y yo//y aunque parezca no tienes la culpa la culpa es del amor//Yo no quiero sufrir pero aqui' estoy//y estoy sufriendo y no me arrepiento (me cago en el amor) me cago en el amor//Me cago en el amor//Me cago en el amor//Vita mia//E' un mondo difficile.
AMIGAS MIAS, PRINCESAS DE UN CUENTO SUPER MEGA INFINITO...PORQUE YO OS "I LOVE YOU"...http://www.youtube.com/watch?v=5LoLlRcLwms
by Tresillo

17 comentarios:

Anónimo dijo...

Tio estaste poñendo moi melodramatico co da tua soedade sentimental. Non fai falta que lle des tantas voltas nin que te encasilles nese reducto numantino que ten como estandarte ó Xogador de Chica(sin rencores). Ese grupo que se autodenomina os solteiros de ouro e que golpea o peito mentras alardea da sua pertenza, de ser ese escaso cidadán que resiste ós cantos de serea, como se esto foran un triunfo sobre a feminidade.
Esta claro que ti non vas cambiar, pero tampouco te cerres en banda xq a vida da moitas voltas e ó mellor te pilla no medio. Torres máis altas caeron (bueno aquí non vai co caso, pero entendese ben) Xa o dice Tonino, que ben se esta enamorado pero ME CAGO EN EL AMOR.

que_me_importa_a_min dijo...

En serio Tresillo,a tua falta de picsa estate volvendo apalominao!.
Corta o pelo e pon tupe(mais ben un cepillo de peinar os cabalos),que sei que con eso triunfas.
Deixate de tanto misogismo e trapalladas e miralles os ollos.....que cursi(mellor un pouco mais abaixo)e non te des por vencido contra elas.E si non pon 53 elorios e vaite coas vecinitas,que me dixeron que habia unha rubia......
En fin ,tio teste que desfogar que vas reventar!

O HIPER

Anónimo dijo...

Non desesperedes, cóstame creer que coas vosas opinións sobre a relación de parexa encontredes moza (refirome ás opinións expostas na cea do sábado), pero xa ves 4 dos 5 que alí había, aínda non entendo moi ben como, pero téñena, así que tú tresillo non creo que sexas menos. O que realmente pasa, e ti non creo que fagas, é que os que van de machitos por fora no fondo son uns dora píldoras e habería que velos decindo diante das mozas o mesmo que dicen diante dos amigos. En canto a esto último ¿que é eso de ME CAGO EN EL AMOR Sr. Blanco?

Anónimo dijo...

Queridísima pelusilla...si tes razón, non temos puta idea da verdadeira esencia das relacións. Ese debe de ser un segredo que se trasmiten de avoas a nais e de nais a fillas...porque en fin, SODES TAN COMPLEJAS!!!BUFFF!!!Canto misterio comprimido nun kilo e dous centos cincuenta gramos!!!Pero en fin, tes razón, a pesares de todo estou disposto a afrontar a aventura de vivir e convivir, ou máis ben, someterme como súbdito pleno do seu reino, en parella...por que non?Vos sempre teredes a capacidade da certeza, o don da ubicuidade, a resposta xusta e necesaria, etc... e senón, senón chorades e xa está todo arreglado. ¿Como non desexar completar o meu espírito con esa alma inspiradora, renovadora, perfeuta e blanca?¿como non anhelar a vosa presenza en min, amarrando todos e cada un dos cabos soltos da miña vida dubitatiba e errante? En fin, sodes unhas MERAVIGLIOSAS CREATURAS.

Anónimo dijo...

O de ME CAGO EN EL AMOR , ben a que está de puta madre(o de estar enamorado)pero dache uns disgustos da hostia.
E tresillo, confío en q nunca seas un "súbdito pleno", pero si que atopes o teu complemento, alguen q faiga medrar o teu espiritu, dificil, pero nn te cerres, ainda q sen baixar o liston de esixencia

Anónimo dijo...

Eu non me cerro a nada Sr. Blanco, e ti sábelo, cousa ben distinta é que, "per se", acepte tópicos, cliches e imposturas de xeito inherentemente inmutable; é dicir, como é algo que eu non podo cambiar, teño que ser coma un camaleón ou como un insecto palo, adaptarme ao medio sen cuestionar nada. Eu xamais aceptarei como moeda de cambio do sentimento e do sexo, un silencio grato para os oídos de quen, xeralmente, só se escoita a si mesmo e, contradictoriamente, pensa e expresa que o resto do mundo somos xordos e non entendemos o seu universo, como se o seu universo fora propio e non se confundise co do resto. Se as relacións non son máis que confrontacións de egos, onde sempre ou normalmente alguén ten que ceder polo mero feito de ser o "elixido", eu prefiro quedarme como estou...por certo, a soidade non é un cáncer, un tumor incurable, porque a fin de contas un nace e morre só, co cal, compartir a vida ou non con alguén debería ser algo aleatorio, unha confluencia accidental e non, necesariamente unha obriga natural (foder e reproducirse, son outra cousa).
Por certo, ¿que vos pareceron as dúas primeiras cancións?

Anónimo dijo...

Xa oira as dúas.A primeira supoño que nalgun anuncio de televisión, non o teño moi claro. Non me parara a saber o que decía pero gracias a túa traducción agora seino, e como non estando dentro dese primeiro grupo, gustame.
A segunda non a escoitara nunca ata que ti ma ensinache, non neste blog senon con anterioridade, e ainda me acordo do argumento da obra pa que vexas que che presto atención, jejeje...Tamén me gusta, a ópera non é algo que me chame, pero unha vez posta non é algo que me desagrade.
Non nos olvidemos da última canción, da que supoño esperas algún comentario da miña parte. Analizando o significado que lle saco eu a esta canción e o que lle vedes vos a canción da palla de Luis Miguel nótase claramente os diferentes puntos de vista que temos sobre as relacións. Estou segura de que outros que vivan coma min nun mundo de golosina (como din algúns) tamen se darán conta de que na canción nótase claramente de que está enamorado da rapaza, pero outros non serán capaces de ver o bonito do amor porque están empeñados en encerrarse en si mesmos e ver que eles son os únicos que teñen razón e non poden ceder ante nada, nin ante naide non vaia ser que o seu ego se vexa reducido, cousa que non ten nada que ver, porque ceder non é algo malo.

Anónimo dijo...

Pero que clase de comedia é esta??? REDUCTO NUMANTINO QUE LIDERA O XOGADOR DE CHICA (SEN RENCORES)??? Falto uns días polo blog (tratando de asenta-la resaca) e xa faltamos á verdá con premeditación e alevosía!!!

Quen alardea de ser solteiro? Simplemente é algo que, baixo o meu punto de vista, non é peiorativo... Non estou seguro de que ti penses o mesmo, polo que dis. Realmente o home e a muller (ou calquer outro tipo de parella homosexual ou do tipo Bosé, é dicir, con animais) estamos predestinados a estar xuntos??? (pregunta al aire). Tampouco digo que estar emparellado, arrimado, namorado ou como queiras ti chamar á túa relaçao coa ghuapísima das medias de rejilla (sen rencores, hehe), sexa ningún crime... O que vale para ti non ten que valer necesariamente para os demáis. O tempo dirá, que me importa a min!!!

P.D. Pelusilla, aínda segues sin ver en "Voy a apagar la luz..." un himno onanista??? Namorado??? Os boleros son todos mentira, reina; niso se basan e por iso teñen tanto éxito...

Anónimo dijo...

Haber pelusilla que se mete en los fociños y cuestiona mi increible intelesto y visión profunda de la alta poesía:

Amiga mía, lo sé, sólo vives por él,
que lo sabe también, pero él no te ve
como yo, suplicarle a mi boca que diga
que me confesado entre copas
que es con tu piel
con quien sueña
de noche
y que enloqueces con cada botón
que te desabrochas
pensando en su manos.
Él no te ha visto temblar, esperando
una palabra, algún gesto
un abrazo.
Él no te ve como yo suspirando,
con los ojitos abiertos de par en par,
escucharme nombrarle.
!Ay, amiga mía! lo sé y él también.


- Cando dí. "el no te ve como yo suplicarle a mi boca" e as palabras que siguen a esta pedaso de estrofa, estalle dicir a estúpida esa que quere que Alexander Sanz lle diga que o tipo da que esta enconada (que coleguilla del tamén) un día lle confesou entre copas que se poñía burro ao vela, non dí que e Alexander Gay (o eu poético criminal) o que se pon burro con ela. Cuestión esta que se afirma aquí:

"Ójala pudiera mandar en el alma
o en la libertad,
que es lo que a él le hace falta,
llenarte los bolsillos
de guerras ganadas,
de sueños e ilusiones renovadas.
Yo quiero regalarte una poesía;
tú piensas que estoy
dando las noticias."

Estalle a dicir que se el puidera mandar na vontade do profesional que a chingou e que agora pasa de el porque ten outra, axudarialle a que o tipo se enamorara del (amor igual a guerra, bolsillos igual a corazón, encherlle o corazón da amigha co amor correspondido...joder, estoume dando conta de que superalex é un poeta criminal, pero coma min, no entende nin cristo).

En fin, sei que seguiras turrando, porque ti só que entender o que queres entender. Non é unha canción (aquí xa me podería deter, pero sigo) non é unha canción de amor, senón de fraternidade. O Alex e tan superprogre, comprensivo y guay que consuela a su amiga ante el desamor que sufre la pobrecilla...si a chingara que é o que tiña que facer.

Anónimo dijo...

P.D. Tamén se desprende da estrofa que ela humedécese cando Alex lle pronuncia o nombre do outro, sólo que alex e super guay e di "los ojillos abiertos de par en par"...Eu creo que o que realmente se poñía burro co outro era o alex e non a tipa. E, por outra parte, cando a tipa abría os ollos de par en par ao oír o nome do fenómeno chingador canalla era que pensaba no pollón do tipo ocupando a súa fermosa boca, pero en fin, esto son visión tan peregrinas coma túa da canción.

Anónimo dijo...

Terás razón, non che digo que non porq non entendo tanto de poesía coma ti, pero prefiro interpretar as cousas a miña maneira, é máis romántica a outra opción.

Anónimo dijo...

Esta ben pelu...espero que interpretes "á túa maneira" que cando che diga "oh pelusilla, pelusilla, se ti foses un figo aberto e eu unha pera...", o que realmente pase pola túa mente sexa "canto te quero, canto te extrano, só desexo esmorecer no teu regazo"...(que facilidade teño para o verso, son moito, pelasso ao meu lado é un pringado)...bueno, que aprenda o Sr.Blanco (menos mal que eres superguapísimo), porque se eu quixera...je,je!!!era coña.

que_me_importa_a_min dijo...

hembras coma isa todos os dias quentacaldos polo módico prezo de 53`20

Anónimo dijo...

Non sei a que ven esa obcecación por discutir, espero que sexa por mera diversión en non co obxectivo de atopar unha postura intermedia e común. Pelusilla e Tresillo son dúas persoas coas bases do carácter xa formadas que buscarán alo polos camiños do Sir diferentes estímulos cos que satisfaccer as súas ansias de felicidade e atoparlle un sentido a esta perra vida. Algunhos cos que se facerá feliz un facerían ben seguro infeliz ó outro. ¿Cales son válidos?, como sempre os que non perxudiquen a terceiros.
Pero nunha cousa ten razón o Tresi, e é que sí, hai moito pobre diabl@ que busca frenético nunha compañía prolongada os estímulos para ser e funcionar como el/a non é capaz por si só, ou que acepta sumiso e con resignación por costumbre, inercia ou porque espera chegar a unha situación que non existirá para él/a unhas pautas que non son as súas e o/a cohartan: así funcionan moitos matrimonios exitosos de ontes e hoxe.
Agora ben, ceder en beneficio dun ben maior, dalgo que de seguro sabes que te vai compensar con creces, non é ceder, é invertir. E cando che raie a alma unha muller quitándoche o alento pois por ela e sorte, que o que pareceu sexa certo, e mentres non, por suposto que non que andar manchando herbas por aí deixando o rastro para ver se atopo algo.

que_me_importa_a_min dijo...

a que non sabias que tonino carotone era dun pobo de albacete?

Anónimo dijo...

Eu pensaba que era navarro, non sei en que revista o vin coa camiseta de Osasuna. Temazo monumental e o vídeo, de manual, jo, jo, jo... Que grande o tipo!

Anónimo dijo...

Aquí á xente fóiselle algo: “un complemento que faga medrar o teu espíritu”?!?! “cando che raie a alma unha muller quitándoche o alento”?!?! Home, non pasa nada, eu respeto profúndamente ós enconados e debo recoñecer que lles teño algo de envexa, pero a cursilada tamén ten un límite.

Sen embargo tamén se deixaron aquí dúas frases memorables, coas que concordo plenamente:
- “Ceder en beneficio dun ben maior, de algo que te vai a compensar con creces, non é ceder, é invertir.” Esta frase aparecerá a partir de agora nos libros de texto, ou ben publicarase na primeira obra do noso compañeiro Metodista titulada “Mis experiencias y consejos para la vida”.
- “As relacións non son máis que confrontacións de egos, onde normalmente alguén ten que ceder polo mero feito de ser o elixido”. Realmente eu creo que esto é así. Definíchelo perfectamente Tresillo. Aínda que moitas veces ocorren cousas semellantes con tódalas relacións sociais (traballo, familia, amigos). Xeralmente o máis “débil” está obrigado a ceder, e a debilidade pode ser case calquera cousa: un menor carácter, prestixio social, poder económico, intelixencia, atractivo físico, etc. É o que hai pero tampouco hai que dramatizar.
En definitiva, para coñecer a miña opinión sobre este tema basta con mestura-las dúas afirmacións anteriores.

PD: No aspecto cómico o primeiro comentario do Sr. Blanco e o do figo aberto e a pera.... alegráronme a tarde.