2 may 2007

RESULTADOS DA ENCUESTA>Amarillo S.


Esta semana chego con retraso, pero é que ontes era o meu día (do traballador) e tomeime a licencia.
Outra vez me sorprenderon os resultados, sólo a 3 personas lles parece que o peor que pode pasar é que a parella acabe antes do "normal", intúese que son mulleres, porque a min súdama que unha tía chegue a Villa Orgasmo antes ca min, mellor pa ela que igual repite. Despois temos un triple empate a 22% entre deixar os calcetíns postos, circunstancia que todos fixemos e sufrimos algunha vez, pero vamos matizar, aquí seguro que hai división de opinións, eu manteño que para o arte de chingar o home ten que estar totalmente desnudo, faga o frío que faga, en casos extremos aceptarase unhas gafas ou un condón como única vestimenta, pero sólo si é estrictamente necesario. Na muller é factible lencería ou disfraces de colexiala, enfermera ou Catwoman, pero nunca acompañados de bragas, tanga ou calquer impedimento físico que complique a penetración por sorpresa.
Quedarse durmido non me parece tan deleznable, pero hai que ter cuidado de que non seña simultáneo, corres o riesgo de....sabedes cando te quedas moito rato na bañera e che quedan os dedos coma garbanzos cocidos....imaxinade eso no dedo 21. Así que si vedes que a vosa parella empeza a toquear, un par de cachetazos (que sonen, eh) poden salvar a situación.
E por último, neste triple empate temos ó clan da 5ª opción, para este sector escollín mal a pregunta, quizais o peor que che pode pasar facendo manualidades é a intromisión dun familiar, "Coño abuela, podías petar na porta", xa me entendedes.
Ós vencedores, por escasa ventaxa (27%), parécelles mal que te equivoques de nome, señamos realistas, todo dios pensou algunha vez en outra persona, quen diga que non minte como unha puta. Decir o nome solo é a consecuencia de deixarse levar demasiado pola fantasía. Ou tamén pode ser que esteñas comparando mentalmente con anteriores cópulas e se che escape. Claro que non é agradable, peo tampouco vamos deixar de follar por eso, ou?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Pois a título persoal(amarillo seguro que comparte a mesma opinión), eu creo que non está tan mal que se lles escape o meu noso nome por aí adiante,...,a min, alomenos, éncheme.
Para...¡¿que a pregunta se refería ó contrario?!coño eso non, nunca!