22 may 2007

RESULTADOS DA ENCUESTA (máis vale tarde que nunca)>>Amarillo S.


Dixo Gandalf que un Mago nunca chega nin cedo nin tarde, chega cando ten que chegar. Así que se tardei unha semana será por mis razones, que son solo mías.
Oh sorpresa! Chegou o día! Prendede a pirotecnia! Que saia o paiaso! GANARON OS PAJEROS!!!! Si señor, a paradoxa é realidade, a maioría dos desexos quedan nos rincóns máis escuros da materia gris, vendo a luz únicamente nas onanísticas ceremonias do culto á soidade. Cuan mellor nos iría de compartir estas fantasías? Unha pregunta máis para o caixón sen fondo das "sinresposta". O que está claro é que todo un clásico como o trío non merecía menos que un segundo posto con un 29% dos votos. Habería que matizar si algunhas das respostantas son partidarias da presencia doutra fémina no susodito triángulo chingatorio, cuestión ésta verdadeiramente preocupante para os meus colegas rabocolgantes. Seña como fore, se alguén dos votantes xa catou a opción, a miña máis sincera enhoraboa, se facilita dirección enviaráselle unha cesta de froita en recoñecemento a súa azaña.
O do sexo con extraños xa me colleu máis en frío, nunca pensei que chegase á nada desdeñable cuota do 17%, ca de horas que pasei en trenes, clases universitarias, cafeterías e ascensores pensando en que marca de spray antiviolación usaría esa descoñecida de procelosos ollos e senos que cuestionarían a mismísima ley de Newton, sen saber eu que 17 de cada 100 aceptarían gustosas ver os excusados na miña compañía. Que se lle vai facer...haberá que probar máis.
Facelo en público (10%) é unha opción retorcida que me encanta, da morbo, das envexa e pode que che boten moedas en plan "teatro callejero", pero sobre todo paréceme a opción máis realizable (sen pagar) de todas. A ver, non me refiro a baixar ó verde no descanso do Madrid - Barça, pero unha plaia á última hora da tarde ou un caixeiro de marcha é moi factible, todo é falalo.
Por último temos os disfraces (10%), fantasía faciliña entre os parejiles e onírica entre os pajilleres. As mulleres soen decantarse por uniformes, (a erótica do poder é inpepinable, xa escoitei que o Veterinario ta máis potente desde que ostenta...) e nos homes tiramos máis polas xa comentadas enfermeiras, colexialas ou traxes de coiro, sen olvidar a Xena, Princesa Amidala, Arwen hija de Elrond ou Mística dos X-men. O difícil sería que se disfrazaran de algo que non nos poña.
Esto é todo por esta semana, follade ben sin mirar con quen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

que ques que che conte eu xa non miro conquen, o detalle ta que elas tampouco miran pa min. Sera polo pelo!

Anónimo dijo...

o anonimo son eu que me confundin

Anónimo dijo...

O "menaxatruá" sempre con tinte egoísta, ¿quen quere rozarse na escuridade con outro similar ó teu?, sen embargo bicar e acariñar catro peitos ó mesmo tempo ten que parecerse ó ceo.
Rey de Copas, pois esta ascensión quedaches a dúas velas porque ti así o quixeches. ¡qué é unha miguiña de S.I.D.A. comparado co pracer do sexo sen pago?

Anónimo dijo...

Quitachesme as palabras da boca metodista, estaba a pensar no mesmo tema, como dicía meu irmán todo encaldopado: ¡cuidado!¿vas de sobradito? tes que ir apartándoas, tampouco é para tanto.
Ja,ja,ja.
Tranquilo rey de copas, polo que me contaron estou do teu lado, baixar o listón por un polvo ta ben, pero tampouco hai que tirarse ó precipicio.
P.D.:O do menaxatrúa ta claro que ten que ser con mayoría femenina, non vaia a pasar coma o chiste da orgía ¡¡organizazaooo!!