24 abr 2007

NO ME JODAS BENEDICTO>>Amarillo S.


Este Papa é criminal, últimamente parece que escoita a Jiménez Los Saints polas mañás, ou igual dalle demasiado á “Fumata Blanca”, resulta que o inferno existe e é eterno. Cágate lorito. Co que lle costou ó polaco admitir que non é un lugar físico, chega o Mazinger e solo lle faltou dar a dirección. Pero non se quedou ahí, ainda soltou que Dios está desterrado de Europa, que somos un continente de ateos bautizados e que Sodoma e Gomorra nos daba él, (Bueno, esto último no, pero pensouno fijo). Joder, está ben que diga estas cousas, cando fai uns meses soltou a perlita: “A Teoría de Darwin da Evolución Xenética non é totalmente demostrable empíricamente e non demostra a orixe do home.” Vamos, que a Evolución é indemostrable, pero o inferno está por ahí, cerca de Conxo, palabrita del niño Jesus. Era pouco darlle catro hostias co Zarathustra entre as orellas, a ver si espabila. O que hai que oir por ter orellas. Mecagoendios…

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Este Ratzinger Z mete medo (e non é unha frase feita). Menudo elemento! Logo soltará que a terra é plana e que bla, bla, bla... Agora, coincido en que o inferno existe en verdade. E non é só os bailes e piadas do FunkyMen cando asoma a venita, ou as peleas místicas co Altísimo de Luka Poni, que acaban sempre con malos modos (véxase puñeta)... tamén é escoitar ós impresentables estes que non fan máis que envenenar o ambiente, xa sexa Benedito, Fede, Jose Mari, Acebes ou demáis. Que ganas de ter un pouco a festa en paz, e que banda de imbéciles...

Unknown dijo...

A min o que mais me sorprende é que diga que o inferno existe de verdade.Coño...eu xa o sabía dende que me colleu o rey de copas por banda un día no escalibur.VAIA INFIERNO!!! e o seguinte día peor.e teño unha pregunta pra Mazinguer: a terra xira arredor do sol ou o reves?

Anónimo dijo...

" o inferno son os outros " J.P. Sartre

que_me_importa_a_min dijo...

amarillo eres un dios de verso

Anónimo dijo...

Gran entrada Amarillo. Non podo estar máis dacordo contigo. Sen embargo creo que o chalao este tiña razón nunha cousa, porque polo que a min respecta Europa si é un continente de ateos bautizados. Laméntoo pero que lle imos facer, eu daquela non tiña uso de razón.