2 abr 2007

TEÑO UNHA PREGUNTA PARA VOSTEDE

BY HOTMAN

Xa levo un bo tempo sen aparecer polo blog, e á verdade é que o boto de menos. Recoñezo friamente que fun un persoaxe que no seu momento creou polémica e que aínda está no aire. Miña querida Eneida. Pero teño moitas dúbidas que clarexar, e facendo referenza ó novo “prougram Ti Vi” que corresponde á 1ª cadena “Tengo una pregunta para usted”, e tamén teño unha cantas cuestións para todos vós. É posible que me esqueza dalgún persoaxe do blog, pero intentarei satisfacervos..............facéndovos a pregunta. ACEPTO QUE ME FAGADES TODAS A PREGUNTAS QUE DESEXEDES.

TRESILLO: un dos fundadores do blog; ¿Cando será o día que digas o que pensas en cinco liñas? ou en menos.
XOGADOR DE CHICA: Outro dos fundadores deste visitado blog, Neniño, ¿Cando será o día no que me deas unha moi boa noticia?, xa me entendes. Pimpin
DORÍFORO: ¿Relamente considéraste guapo?
AMARILLO S. ¿Qué tal se vive do poker?
Sr. BLANCO: ¿Sínteste controlado á hora de escribir no blog? Merdeiro, blandengue.
REI DE COPAS: ¿É posible ir a Brasil por 150€ + entrada pa Champions?
HIPER: ¿Cómo te sentes despois de que un dos da saga pandeiros andantes, che tocara o carallo?
ICEMAN: ¿Cando te casas?
ICEWOMAN: E ti....................................¿Cando te casas?
LUKAPONI: ¿Tes pensao papar a unha de 80 anos?non taria mal.
CHINOSUKE: ¿Canto mide a tua espalda?
TODAAVIDAESCAPADO: ¿Realmente canto tempo levas escapado?
CERVECIÑAFRÍA: ¿Irá desta?mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
BELUKA: Ti que eres unha persoa culta, e non toda esa lista de mulimeiros..........¿Cal é tua opinión xeral sobre o blog?
METODISTA: ¿Considéraste un metodista ou un metodoman?
PELUSILLA: ¿Nunca pensastes ir ó municipal de A Chá? Ou ó campo do O Árbol?
ARROZ CON PITO AL ESCONDITE: ¿Por que conduces tan mal tio? ¿é certo que che leva 5 horas ir de Cervo a Lugo, sin parar?
BARRILETE CÓSMICO: ¿Cómo te sentiches cando fuches homenaxeado neste blog polo teu minuto de gloria en Rua?
ENEIDA: ¿Onda carallo estás? ¿Víchelle as orellas ó lobo, ou que lle viche?
FARAGULLAS: ¿É certo que canto maís comes máis adelgazas? eres igual que Kirilenko.
FUTURA TRICORNIA: ¿Serás capaz de sancionar a un íntimo amigo?
AGANCHOPORTI: ¿Nunca pensache e editar un libro de traducción de cancións, ou de historias do chori?
PIANISTA: ¿Nunca pensche en tocar outras cousas que non fora o piano?
QUECHUA: ¿Realmente considéraste unha cervense sectaria máis?
QUENTACALDOS: ¿Serías capaz de facer malabares con unha pelota?
BOSTEIRA: ¿Qué tal en Vigo?

E unha pregunta xeral.............¿É posible tomar 40 cervezas, despois de 6 litros de auga e sin mexar nada, a 48º de temperatura?

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Hotman, eu teño outra pregunta para vostede, ¿non che valeu co de cadeliño quente que volves a por máis? Vas levar ata no DNI. Respondéndoche ó que me toca, nunca me queixei do meu estilo de vida, sólo faltaría. E para rematar, ¿como ter sintes tarballando con xente que che limpaba o cú fai 15 anos? Hai preguntas que o home non está preparado para formular

Anónimo dijo...

Dioooooooooooooooos!!! Parece ser que morreu Hotman e renaceu o Candles! Como dicía o meu benquerido Amarillo S., dádelle vos que a min dóeme a barriga de rirme. PAKSARIÑO. Falando de papar (intúo que a iso te refires), aínda estou agardando que poñas a Eneida ás catro patas... SOBRADITO.

Anónimo dijo...

Penso en máis de cinco liñas, algo comprometido para alguén coma ti que trata de reducir sobre o arte da seducción en catro palabras: "nena veste duchar comigo?"...Eneida non secará o seu fermoso corpo coa túa toalla.

que_me_importa_a_min dijo...

jojojojo!Hai hotmen hotmen!Eu non teño aren,coma supostamente dices que tes.Non repito mais de tres veces coa misma,e cando ando quente coma un cadeliño,ou borracho coma unha prea,amen de non papar nada unha noite tras outra,pois fodome e punto,non coma outros que ven O COMODIN e lanzanse o pescozo como ultimo recurso.
E xa sabes que teño que deixar algo pos demais!

O HIPER....

Anónimo dijo...

Mira que tes güevos cabrón!!! Amigo Hotman, vexo que a túa pregunta hacia min foi comedida, pero pouco máis abaixo atacas a fondo a family, e a family é intocable; así que o mellor ves de cerca a resposta a túa pregunta e levas unha clase práctica de para que serve.Non che gardo rencor, e supoño que este ataque ben dado por non deixar que me paparas en carnavales coas ganas que me tiñas, sintoo moito pero non eres o meu tipo estimado hotman ja,ja,ja.

Anónimo dijo...

GRAZAS polas vosas consignas meus amigos. Gústame crear polémica, nótase ou?Chinosuke, creo que o blog estaba algo apagado e dínlle un pouco de luz. Hai para todos un pouco. Meto un pouco de benigna cizaña para que teña un pouco máis de gracia o blog, aínda que ten moita. So iso.E que quede claro unha cousa. Cada pregunta non é un ataque a ninguén Para nada, simplemente é unha pregunta de actualidade.Vádelle dando.un biko chinosuke. Esta semana seint te papo.

Anónimo dijo...

Creo que xa che teño explicado moitas veces a razón de frecuentar a bidueira e non ir a Lago ou a San Ciprian como me tes recomnendado e non creo que faga falta explicalo aquí. Eso sí, que sepas que xa temos novo "recuncho de namorados" e non temos en mente informarvos da súa situación.

Anónimo dijo...

Eu era escéptico pero agora sei que hai un ser superior ahí arriba, vixiándonos e xulgándonos a todos nós. Un ser guapo (non coma Doríforo), un ser forte (non coma min), un ser independente (non coma o Sr. Blanco), un ser habilidoso (non coma o Quentacaldos), un conquistador, un hearts-breaker (non coma o Xogador de chica)....... En fin, un ser case perfecto que nós coñecemos amigablemente como Hotman. Eres a nosa referencia vital, o faro que aluma o noso camiño; ¿que fariamos sen ti, mestre?
Mira que che vai a salsa, eh cizañón! Eso si, eu procuraría non poñer sempre o meu lombo como branco de tódolos paus. Propoño que che sea concedido o galardón de polemizador oficial, que por ser para ti podemos denominar “mosca da quentura”.
Por certo, onde estiveches realmente enorme foi nesa última pregunta xeral lanzada al aire. Grandiosa!

Anónimo dijo...

Non sei a que ven esa pregunta,xa que á que tiña máis anos non pasaba dos trinta..e poucos.Non vexo cale o problema de darlle cariño a mulleres que están pasando por un periodo tan dificil e delicado na súa vida.En conclusión,¿cantos anos ten Eneida?,si ten menos non me importa.

que_me_importa_a_min dijo...

Hotman eres coma unha espinilla a punto de reventar na punta da polla.
Eu teño outra pregunta para ti ¿duchacheste en carnavales?, Porque sempre ías coa misma roupa tio e para un milimetro sexual coma ti que sempre trata de ir fashion devbe ser duro de levar.
Digocho dende o cariño e o afecto q o sepas tío.
Arroz con pito al escondite

Anónimo dijo...

Estimados Lukaponi e Arroz con pito, comezando polo primeiro, sabedes que me gusta exarerar un pouco. Quen di de 80 anos digo de 40 que non pasa nada. E admiro a tua función de acolledoor de veteranitas, eu si puidera tamén faría o mesmo.Hai que darlles cariño.Con respecto a Arroz con pito, clero que me duchei e ademáis acompañado, para a tua información, entendes????. E punto. Non ando paxareando con tonterias. Vou ó núcleo da cuestión.PUNTO.Pero acepto todo tipo de suxerencias despois de crear esta pekena moviola.

Anónimo dijo...

E volve o sobradito!! ¿Nos Carnavais de qué ano te duchache acompañado espabilao? Porque a min dame que este ano a compañía que tiveches no baño foi a do patito de goma. Non se pode vivir no pasado meu!
Non quero dicir con isto que non sexa axeitado o teu consello de "ir ó núcleo da cuestión".

Cambiando de tema, estamos contigo Lukaponi. Estás cumprindo á perfección o teu cometido de ""dar cariño"" ás veteranas. Sigue así.

Anónimo dijo...

Sobre o de brasil sin comentarios........
A que carallo ven o de beber 6 litros dauga antes das cervexas, pois claro que non e posible beber tanta auga, pero as 40 cervexas si e 50 mais se fai falla

Anónimo dijo...

No, yo no, pero la pregunta sería si alguien me considera...eso, y sintiendolo mucho...creo que si.
Quequa

Anónimo dijo...

Por suposto non teño nada que ver con unha división do protestantismo cristiano, máis alá da identificación coas clases máis desfavorecidas e bla, bla,...¿Metodoman?, non sei, máis ben un ser de personalidade complexa que aprende rápido.
Existen infinitos métodos, pero o meu...¡funciona!. A clase cóbroa a 15 euros hora.