30 abr 2007

OS LABORDETAS


BY HOTMAN


En fin queridos blogueiros, teño a necesidade de adicarlle este artigo ós tres mosqueteiros (como di Rocgostones), o metodista non sei se foi. É incribel como decidides en tan pouco tempo que paraxe ides visitar. É incrible. Como di o título deste artigo, estades feitos uns auténticos Labordetas de la laif. E non tería nada mal querido Amarillo S., que fixerades un video sobre as vosas viaxes culturais. Xa vos teño o título, "UN FINDE NA MOCHILA" ou algo así. Por certo, xa vos aviso con antelación, para sábado 5 de maio, non planeédes nada que é o meu cumple. E quérovos ver ó meu carón dándoo todo, non fai falla que vos diga nada oh pero...


En fin Labordetas, Ourense, Santiago, Coruña, Vigo, Moimenta. Como diría o outro a vida son dous sías e hai uqe aproveitala ó máximo, pero non vos pasedes tampouco eh!!.Creo que tamén é de agradecer ese videos que nos aporta Amarillo S. sigue asi cabrón. Se pagaran por facer videos e artigos ti e Xogador de Chika levantriadesvos un sueldo maior que o de Doríforo no Montainers.jejej.


UN SÚDO A TODOS E A TODAS AS BLOGUIERAS

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Querido amigo hotman,por que antes de facer algo non falades entre todos? porque cazadordemedianoite tamen pretende facer o seu cumpleanos ese mesmo sabado.Asi k falade coño.

Anónimo dijo...

Que decir, Hotman...Temos o cú inquieto. En breves tocamos en Bilbao, San Sebastián, Barakaldo, San Juán de Luz, etc...Prometemos unha amplia reportaxe plagada de copas ó toque e cameos varios.
PD: Servidor asegura asistencia ó cumple. Felicidades!

Anónimo dijo...

Entérate ti Rey de copas, xa o falaron, e os cumpreanos celebraranse conxuntamente.
A ver hotman..e por qué eu?foron tres e faltaron moitos.Davos a gana de asignar un rol e adiante, en fin,eu orgulloso non obstante.

Anónimo dijo...

Cría fama e bótate a durmir...

Anónimo dijo...

Si xa falamos eu e cazadordemedianoite. Xa ta todo arranxado. o sábado as 10.30 no de Chopy. Con Karaoke incluido. Metodista, eu pensei que foras cos labordetas tio. Sintoo.jeje Un saudo a todos

Anónimo dijo...

Bueno, entonces...as 4:30 no de Copa pa tomar algo, ou?

Anónimo dijo...

Non amarillo, as 3:00 no almacen e as 5 no de copa

Anónimo dijo...

Dentro de pouco ides sair nas noticias:
Un grupo de homes nados nun pintoresco pobo da Mariña Lucense retoman o estilo de vida nómada viaxando incansablemente de bar en bar por toda Galicia en busca de cobalibres, cjañas e algún pinchiño que outro. Algún testigo asegurou que as súa principal fonte de ingresos é o xogo (apostas, timbas de pocker.... O que lles boten).