16 sept 2007

CENA DE DESPEDIDA===>Sr. Blanco


Como ben sabedes algúns e descoñocedes outros o próximo dia 24 marcho a explorar novas terras, terras de grandes pintores como Van der Meyden (guiño para Amarillo S.) e cerveza. Boa conta darei das miñas aventuras neste blog, se a resaca mo permite.
Para despedirme de tanto animal que teño por amigo/a decidin facer unha cena (calquera escusa vale para ir de festa). Así que toda a xente que lle apetezca ir (e a que non lle apetezca pero vai por compromiso tamen pode asistir) so ten que apuntarse no caseto de copa, onde será dita enchenta. A data límite para apuntarse será ata o mércores e a cena o Venres. Se non podedes apuntarvos deixade algun aviso no blog(ou por algun outro medio). Repito que pode vir quen queira e desexe, sera totalmente ben recibido. Un saúdo e espero vervos alí.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu apúntome, non hai fallo.Feiraaa!!

Anónimo dijo...

conta conmigo chavalote,e logo po oasiiiiiiiiiiis

Anónimo dijo...

Hobe!!!!!!! Riojaman volverá a acción para tan importante acontecemento, aínda que tratarei de manter algo máis a compostura!

Anónimo dijo...

Sinto non poder acudir a esa gran xuntanza de amigos,pero o meu compromiso cos Mulimeiros non mo permite.Desexarte que o pases moi ben por aló e que disfrutes moito da experiencia,amén de que mandes algún e-mail contando algunha anécdota.Eu si chingo xa te chamo.

Pasádeo ben e comede e bebede!!

unha forte aperta!!!

Doríforo.

Anónimo dijo...

Eu estou disposto a comer nesa cea coma un jabalí e beber coma un puto tolo.contade k vos vou tumbar a todos.chupala.

O BOSTAS.

que_me_importa_a_min dijo...

Haber haber!Eu por ver o bostas arrastandose coma un godallo pa potear no servicio intentarei ir,ainda que teño que cambiar o turno,creo que vai merecer a pena!

hiper