5 sept 2007

GALÁUTICOS


11 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Joder, Faragullas... Como carallo conseguías tanto volumen no pelasssssso? Eras a envidia de toda muller! No lo entiendo chico, supera mi imaginación...

que_me_importa_a_min dijo...

P.D. XOGADOR DE CHICA.

que_me_importa_a_min dijo...

Pero que carallo e o capitan!
Asi foron!

hiper...

Anónimo dijo...

Joer Xogador de Chica, daquela aínda ibas á pelukeria Marita non???? é que non enganabas nin a un cego tio. E xa sei o que me vas dicir...."Si pero co brazalete entendesss?, e punto"

Hai canto che teño que ensinar en temas de estética e imaxe.

Hotman

Anónimo dijo...

Fixádevos nos cuádriceps dos porteiros!!!Criminal

Hotman

Anónimo dijo...

Que comparacións máis malas fas, Home Quente... está claro que ti es infinitamente superior, corazón... e non vou poñer a excusa do vento para xustificar o meu desangelado corte de pelo... agora que o penso, canto mellor non me sería cambiar de peluquero/a, como acertadamente fixo o Bosteira, e dotar ó meu cuero capilar de máis "personalidade"... Desde logo, nada que ver contigo, icono total da moda e modernidade, con ese corte de pelo "seta con volumen..."

Anónimo dijo...

Vaia pedasso de autoridá que se gastaba o Capi...un brazo estirado con solemnidade, sinxelez e humildade cual columna dórica...joher, ao seu lado esquerdo, con sudadera, estaba o mellor jogador que deu a S.D. Corzo-Sargadelos desde Tresillo Bekenbagüer!!!entendesssss...a mi no me calientessss!!!que dicía o paisano en semana santa en vivero!!!

Anónimo dijo...

Diooooooo!!!!!! Pero mirade a cara angelical de Chegouohome. Vaia mico!!! Daquela nin home, nin kiko nin na. ¿Quen ía dicir que se convertería no que hoxe é?

Con respecto ó do pelasso, é un segredo inconfesable meu Chica's player. Xa sei que ti morrerías por un pelo así, pero se non hai materia prima non hai nada que facerlle. A fortaleza do meu estupendo pelasso non a tiña calquera, entendess? Indomable.

Anónimo dijo...

Podemos observar a fortaleza do pelaso de Faragullas tamen en outros lugares do seu corpo, como o pene, as pernas ou a espalda e os hombros.

Anónimo dijo...

Que gran verdade! E eses son máis fortes aínda! Pero bonitos ho!! Os dos hombros son preciosísimos.

O Bostas dijo...

Sobre todo tiñades uns grandes porteiros e dianteiros, non lle ganabades nin o ladrido F.C.
Da gustos vervos ahora o wapos e vos mozos k estades xk antes....