23 sept 2007

"Marchasevos unha ameba amiga..."


Meus benqueridos blogueiros corzenses...voume pa Stiago e de ahí para Cuba....asi que...por desgracia non vou poder meterme en "quemeimportaamin" ata ben entrado outubro...

Esto, aínda que non me creades, dame moita pena...que vou facer eu sen poder disfrutar das vosas "sabias palabras"?? a quen vou picar eu agora?? quen me vai dicir a min que as mulleres somos unhos bichos raros ameboides?? quen??...oh Tresillo Armando Lópes de la Colina, oh...Xogador Méndes Garsía de los Fernandes de Guadalajara,...oh Doriforo...Galán de todos los galanes....QUE VA A ASER UNA DAMA COMO XO SIN VOS???....ahorita mi vida carese de sentido, pero tengo la solusión...morir...no digás nada...caxáte... XA NO TENÉS QUE PREOCUPAROS...SERÉ FELIS N EL MUNDO DE DIOSITO...axí me reencontraré con todos ustedes...(Y EL DIES??EL DIES TE LO DEBO XO A TI...XD).

Bueno, fora coñas (que movida...y demas piksiladas...XD, si é que ata temos linguaxe propio...canto vos queda por aprender ós donos do escudo da zona...), eso, que é todo un pracer colarme por estes lares de vez en cando, que sodes moi boa xente, e aínda que vos coñezo ben pouquiño, teño a sensación con moitos de vós, que vos coñezo de fai moito tempo. Ademais, con eso de ser unha das poucas mulleres que vos invade (non lle vou chamar conquista...porque senón vádesme queimar viva...XD) síntome ben protexida, e pa que vos enteredes: NON VOS TEÑO MEDO EH???sodes uns principiantes nesto do vacile...pero non vos preocupedes...aquí esta a vosa maestra...XD (esto sei que vai traer comentarios deses que poñedes vos, coa "superioridade" que vos caracteriza...jejeje).

E nada máis, que non cambiedes, que non me canso de dicir que sodes persoas exemplares (que vos diga esto unha "piksina", que sensación causa? agradable? desagradable?vomitiva? vos diredes...hoxe vades bos de piropos eh, non vos queixaredes...)


Un biko da PR.


Pd para os máis "elementos": Xogador...tesme que seguir correxindo o galego...que xa sei que poño "te" e esas cousas...son defectos de piksilandia...xa o sabes...jejeje
Dori: tullidoooooooooo!!!coidateme e busca un "buen partido"!!!jjejeje (non me esquezo da pulsera eh?)
Tresi: acabas conmigo coas túas teorías...pero que saibas que aprendo moito..."home dos cruces", jisjis...
Hotman: sabes que poido sobornarte...XD, teño controlados todolos teus movementos...

Por certo, o título da entrada non volo tomedes moi a peito...xa sei que tpc me keredes tanto nin son "amiga" nin nada por poñervos catro palabras aquí...pero DE ILUSIÓN TAMÉN SE VIVE (eu son asi...)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Non stivo nada mal esta entrada querida PR. Simplemnte agradecerche o que pensas de nós (joer que non somos tan toxos ostia), jejejje. Pero tamén dicirxe que ti tamen estas controlada.jejeej.Creo que vai ser un doble marcaxe é home, neste caso a unha muller.jejejej. E vós.....non pensedes mal. Xa tou oindo a algún, que me pitan os oídos. E nada que o pases moi por "mi tierra bella....pa, pa pam!!Que te enchas a ron, e que me traigas esa botella prometida, jejee. Boa viaxe.

Anónimo dijo...

Gracias polas túas exquisitas verbas Pr.

Creo que o teu "descubrimento" foi todo un acerto,e espero e desexo que a relación Piksina-Molimeros continúe,porque estou convencido que nos traerá grandes momentos.

Como ven apuntache,esas frases van traer comentarios.Pois sí.Mira.Hei de recoñecer que non o fas nada mal,que tes aptitudes e cun pouco máis de tempo que pasas con nós serás sen dúbida unha gran retadora-vacilona.Mais polo de agora só che queda aprender...

Recordarche que viñas na procura da conquista desta terra un sábado de agosto.Viñas con ganas, e feita unha "Kika".Ó final só che quedou acabar co "Kiko" ,deprimida pola túa impotencia de sentirte superada...Porque esta secta é irreductibel.Só me planteei nunha ocasión a miña creencia, e foi ese mesmo día cando o Señor nos mandou chuzos de punta pa disuadirnos,mais non puido en ningún momento.SOMOS IRREDUCTIBELS!!!

p.d.;paksariña....

p.d.;boa viaxe e que disfrutes.unha aperta e un bico.

Doríforo.

Anónimo dijo...

Boa viagem minha criança amada!Desfruta muito na Cuba e procura uma grande aventura...eu estarei esperandote co desejo e a esperança de compartir alguma que outra conversa a jeito de luta, braço a braço, siso a siso, sexo a sexo!!! Ja te convidei a tomar um café no Caseto de Copa uma quinta-feira para gozar duma jornada de calceta pois creio que entre nós nom cabe mais relaçom que a que existe entre duas pessoas con consciência pero sen mais desejo que dous eunucos metidos num harém. Sem mais vacilaçoms, adquire algum conhecimento sobre as relaçoms em Cuba...aí si que nom ai comedias!!!
Ja me contaras...um beijo púdico dum home livre que tem o sonho de terche alguma veneraçom...polo de agora so cabe desdém!!!

VIVA A REVOLUÇOM CUBANA!!!

P.D. a mim nom me traias nada, coidate muito e vem sana.

Anónimo dijo...

Meu entrañable e sensual proxecto de Simone de Beauvoir de la Península de los Porros y de la Paz, séase P.R.:

Claramente o blog vai quedar moi coxo sen o aporte dunha tan exquisita, sabia e provocadora ameba... Esperemos que veñas con forzas renovadas para poñernos o "Quemeimportaamin" patas arriba logo duns días de ron, revolucom e baile... Ya tú sabes, pásalo muy bien, mi amolllllllll!!!!

P.D. Gracias polos "piropos", pero sendo como somos uns mesóghenos irredutibeis, recibímolos... ¿como dicilo? coa máis absoluta indiferencia, jo, jo, jo.
(Non o tomes demasiado en serio.)

Un chucho.

Anónimo dijo...

Buenaaaaa..... acábase de largar a última tía que nos fai caso. Pa cando ese autobus de suecas?!

que_me_importa_a_min dijo...

JEJJEJE...bueno bueno bueno...

mira que sodes...vouvos botar de menos (é con B??).bastante....un bikinho meus.

PR.