21 ene 2007

CARTA DO CHORI Ó BOSTEIRA


Querido piloto chorbito:

Antes de nada, quero darche as gracias, meu ben prezado Bosteira. A miña vida está dando un xiro criminal nestes últimos tempos. Quen o ía pensar á miña idade... Da vida tediosa e aburrida de enterro tras cabodano post-festas da Regueira, da etapa anterior co meu ex dono Xu, pasei a mostrar a miña aínda esbelta figura polo Campus Universitario de Lugo, cos vidros baixados e ó ritmo dese equipo musical endemoniábel que me fai ser a envexa de tódolos tractores de Muimenta. Quen ía pensar que, a estas alturas, vería tanto mundo: Santiago, Ourense, A Coruña... Quen ía pensar que sería o neno mimado das sensuais cursillistas de Sargadelos... e que tería unha vida sexual para presumir, cando contaba chegar virxe ó desguace!!!

A pesar de todo, como humilde utilitario, quixera presentarche un par de queixas.
En primeiro lugar, gustaríame que cortases ese hábito teu de cambiar 375 veces de marcha cada 200 metros. Xa sei que non é fácil para ti, pero é que desengranar e engranar a esa velocidade tras vintepico anos de servicio é muy duro de nuestro Señor. Anos de estudio de Volkswagen para desarrollar o cambio DSG sen interrupcións cando ti hai tempo que me realizas o cambio ininterrumpido...
En segundo lugar, diríache que trazar a curva de Plácido a 120 é, cando menos, un pouco optimista. Pero un fallo teno calquera, foi simplemente que estabamos empezando a coñecernos, e agora xa dominas perfectamente os espacios.

Polo demáis, meu estimado e distinguido dono, auténtico Chico Pantene, brindo con sin plomo polas aventuras que nos quedan por disfrutar, cual Sancho Panza e Quixote. Saúdos dun bólido en segunda xuventude.

REPARTIRON O CORREO: Chinosukebaja, Aganchoporti, Luca Poni e o Xogador de Chica.

5 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Penso que o chori estase a preguntar que coño fixo mal pa que lle cambiaran de dueño.Tase cagandoensusmuelas!.Exa veras cando lle poña asientos recaro e uns espoilers con suspension multifuncion que vaise cagar os geseis dos tilitos.
FE EN DIOS E CHAPA O FONDO!e o seu lema!ENTENDES NON!

O HIPER...

que_me_importa_a_min dijo...

Según Doríforo o lema dos tuneros de non sei donde é:

FE EN DIOS
E
FERRO A FONDO!!!

Esa gran cultura nunca estará a altura do chori...nin do seu gran piloto.

que_me_importa_a_min dijo...

Según Doríforo o lema dos tuneros de non sei donde é:

FE EN DIOS
E
FERRO A FONDO!!!

Esa gran cultura nunca estará a altura do chori...nin do seu gran piloto.

TRESILLO

Anónimo dijo...

Siento mucho decir que no estoy de acuerdo con que "Esa gran cultura nunca estará a altura do chori...nin do seu gran piloto."
Muchos trayectos nocturnos hacia el desenfreno etílico me hacen confiar en ese gran coche y gran piloto, aunque no puedo negar que en ocasiones intento buscar el pedal de freno desde el asiento del copiloto. Ánimo mi "conas" que tanto tu coche como tu valeis muxo.
Quechua

que_me_importa_a_min dijo...

No o lema é:
Ferro a fondo
e fe nas llantas.