30 ene 2007

CEA DE ENTROIDO


POR HOTMAN

Estase comentando que o vindeiro sábado de entriodo, dia 17 de febreiro, cabe a posibilidade de realizar unha cea sectaria, de confraternidade, con disfraces (mellor) no "CASETO DE COPA". É de agradecer que deixedes as vosas opinións neste artigo. Haber que vos parece.

Estaría ben que veñades todos disfrazd@s (respeto ás respectivas), xa sei de que vades pero.....é igual. Espero que traigades tamén o mais impoortante, o fígado e o estómago estirado. Pode ser unha noite inesquecibel. Icemen trae a cámara!!!!!!. Polo tanto ide deixando esta semana e a que ven, as vosas opinións, temos que avisar a dona do local con 2 dias de antelación.

HABER QUEN TUMBA A QUEN, lévade todos máskara, asi cando llen entredes a unha tia (sexa quen sexa) cabe a remota posibilidade de que caea algo. Elas vanas levar fijo, porque as feas que non suelen papar vanse disfrazar de guapas e van intentar enganarnos, pero nós non podemos caer nesa trampa. Aínda que con 7 cubalibres engánanos "A VENENO", QUE TRISTE!!.

PD: Ánimo cerveciñafria!!!!, que papas unha de 93 anos, ou de 9, quen sabe??????

8 comentarios:

Anónimo dijo...

voa idea pero na proxima misa negra sacaremolo a debate despois de esganar o galo e beberlle a sangue.

iceman

Anónimo dijo...

Véxoa unha idea xenial. Eu apúntome.
Tes moita razón cando nos advirtes das identidades que poden agocharse detrais das máscaras. Puntualizareicho dicindo que con tal de que sexa do sexo feminino algún xa se dará cun canto nos dentes, ¿eh faragulliñas?.

que_me_importa_a_min dijo...

Ta ben!coidado conmigo que eu sempre vou de tia e algun xa me ten entrado!jejejejej.

O HIPER

que_me_importa_a_min dijo...

Estaría ben, desde logo, cantas máis reunións trivais, mellor...agora, despois, "menos samba e máis papar"...o primeiro, eu mesmo...alá, a mamar por ahí!!!

TRESILLO

Anónimo dijo...

E sería unha cea exclusivamente sectaria ou admítense mulleres do pobo? Xa sexa con ou sen máscara... :)

Anónimo dijo...

Penso que poderiamos tender a man a toda persoa que queira, ainda que ten q pasar os ritos iniciaticos sectarios. Pero tendo sangue da capitalidade espiñeril penso q non vas ter ninguna problema, polo menos pola miña parte. Ahhhh, contade conmigo, ó mellor tamén me decanto por ir de trabelo en celo como o HIPER.

Anónimo dijo...

Eu apúntome tamén. O dos disfraces se se vai facer algo habería que falalo, o venres como moi tarde. Bueno, supoño que nos manteredes informados.
Pola miña parte non teño ningún problema tampouco en flexibiliza-los límites da secta e que veña a nosa querida Caperu ou quen queira.

Anónimo dijo...

Mecagoendiez, xa o dixo FEDERICO JIMÉNEZ EL SANTO... A Secta desmémbrase!!!! Je, je. Caperu, ti saberás onde te metes que fai moito que facemos ningún sacrificio...