31 ene 2007

Musica de culto. By arroz con pito al escondite


Moi boas amigos sectarios comstamos a levar a semana, esperemos que ben, tamán queremos mandar un saudo a esos ateos que estan fora da nosa relixion que polo que stamos a observar cada vez son máis para eles querolles dedicar a canción da sema con moito gusto e a joia clasica que temos hoxe é unha cancion de culto do que vería a ser o noso Bertín Osborne americano, ou o noso socorrista favorito o que sería o bosteira americano tamén, si adivinastelo e DAVID HASSELHOFF, me muero, e o éxito que vos traio hoxe e unha cancion de culto Crazy for you, "Im crazy for you, youre crazy for me
You and I belong together, like the sand and sea
Im crazy for you, youre crazy for me
I will be forever crazy for you
", me meo to, con esta letra tan profunda e con este sonido puro da época dos 80, poderíamolo encasillar en sonido mátame camión, eu na miña lista personal teñoi no number four, nin máis nin menos, e que decir de David, cando nos deixou abraiado coa serie de vixilantes da pia, cando ia correndo a praia de punta a chicote metendo panza e sacando cu (a que me recorda esto), e o lado a Pamela ou a carmen botandolle os seus argumentos para todolos lados como a panza de Mitch, asi que vos deixo que disfrutedes desta perla musical e que a gardedes como se mereze, efectivamente na papelera de reciclaxe, e nn esquezades darlle a vaciar, e para os mais morbosos deixovos o enlace do videoclip, (http://www.youtube.com/watch?v=7vNsDhFaKUk), simplemente ............, bueno un saudo sectario, e para a semana cedolle o posto a xogador de chica que estou ben seguro que me vai superar con creces e nn nos defraudara.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Gran tema, si señor. Como metía panza o cabrón, xusto ata tirarse en plancha, ahí soltaba todo e mecagoendios, vaciaba o mar. Espero con ansia que saquedes o tema pop de Mr. T!!!!

Anónimo dijo...

Arrodíllome ante a túa clase como DJ, meu estimado Arroz Con Pito. Vaia delicatessen... está o listón alto de carallo!

Anónimo dijo...

Jo, jo, jo!!! O vídeo é criminaaaaaaal!!!

Anónimo dijo...

Simplemente sublime!
Vaia pelaso ten o cabrón!
Xogador de Chica, aquí tes un reto difícil de superar.
Pero, arroz con pito, excepcional utilización do punto e final. Só quería recordarche que a lexislación vixente considera simplemente como unha falta leve o emprego dé máis de un punto por artigo. De tódolos xeitos eu entendo perfectamente que despois do que lle pasou ó bosteira tu prefiras conserva-los teus (os puntos digo).

Anónimo dijo...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Anónimo dijo...

Helo ! Forex - Работа на дому чашкой чая получать удовлетворение от работы стала независимой, пройти регистрацию forex [url=http://foxfox.ifxworld.com/]forex[/url]