22 ene 2007

EU NON FALLO by QUENTACALDOS

Debuto nesta páxina de opinións de crónica cervense, falando sobre a paella do sábado que tiven o prcer de elaborar coa maxistral axuda de ARROZ CON PITO AO ESCONDITE, ROCHOSTONS, VISAGRAS, ESTRELLA E ALBINA duas compañeiras imprescindibles de viaxe.
Tamén é certo, que pese as dubidas surxidas ao respecto, é de recibo aclarar que a paella en cuestión estaba boa.
Polo tanto queda claro e escribo en letras grandes EU NON FALLO.
Tamen aproveito a ocasión para deixar costancia de dito manxar en forma de receta.
INGREDIENTES
Arroz, viño, cervexa, coñac, e moito cariño.
ELABORACION
Collese o arroz e botase nunha paellera cocendo afogo lento con moito cariño.
Mentres esperamos que este cocido, damos boa conta do resto dos ingredientes.
Servimos e comemos.

5 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Sempre soubemos que Quentacaldos era un discípulo aventaxado do estilo culinario de Carlos Arguiñano (é dicir, facer a comida logo de tomar unha cantidade inxente de chiquitos)... pero na súa defensa hai que dicir que a paella estaba incribel.

XOGADOR DE CHICA.

que_me_importa_a_min dijo...

Efectivamente o viño taba de p...m....,digo a paella.`Por nn falar desa brebaxe en forma de queimada,cun enconxuro digno do mellor meigo(con alalas e todo).IM PREZIONANTE!,como diria Jezulin.
Qentacaldos,eu xa sabes k confiaba en ti,ainda que entraronme as dubidas,xa o venres noite,e cando mais coa aparicion en escea de Rafa Plas!Esperemos que o cabrito o¨espeto che saia asi de ben!

O HIPER....

Anónimo dijo...

a paella taba exquisita pero ainda tiñamos un manxar na mesa (feito polo gran quentacaldos) que sabia moito mellor, o postre, era unha tarta de coñac con algo de bizcoito e colacao. Eu tou convencido de que a fixo con todo o cariño do mundo vamos como si fora pa el, un pouco de dulce e unha botella de coñac. Taba fera.

iceman

que_me_importa_a_min dijo...

efecivamente iceman, pero faltouche mencionar co que escribiu feliz cumpreanos, co dedo, vai ti saber de onde viña o dedo elexido,eso si tade tranquilos porque por esa man pasaron grandes rios de alcohol e fijo que algo lle verteu asi que desinfectado estaba.
Arroz con pito al escondite

Anónimo dijo...

Impresionante debut de Quentacaldos. Non sei no apartado culinario porque me perdín a ocasión, pero dende logo no apartado literario estivo sobresalinte. Nótase que é un lector habitual do gran "Pablo punto Neruda"!
Esperamos ansiosamente novas intervencións.