8 ene 2007

DA MÚSICA, ÓS GUSTOS TAURINOS

POR HOTMAN.

Como é xa de costume, aquela persoa que papa é víctima humorística deste maravilloso blog. Neste nadal pasaron infinidades de acontecementos. Papou tododios, incluso houbo derbis amororsos (Bosteira VS. Hiper), gañou Hiper, xa que estaba moito mellor fisicamente e aguantou o tirón. Bueno e...........O xogador de chica ainda segue nese deserto infinito, espero que encontre en breve un oasis, aínda que sexa pequeno, e molle o pixo dunha vez. Tamén vai por Tresillo. Pero agora non é o caso. Xa che tocará. Xa que todo o blog está pendente de que papes algo dunha vez. "Faragullas" coa "Flaquita", O home de "el método" con......xa sabedes.Etc.

AI!!!, Lolailo, lolailo. Naquel tempo que che dicían..."Te Necesito", ou "Sin ti no soy nada", ou mesmo "Toda la noche en la calle". Jo que tempos aqueles.Que bonito é todo, cando unha fémina está por ti. Bonito, todo me parece bonito. Que guai. Pero eses cambios tan radicais de Amaral, ós gustos taurinos, xa que a tipa que papaches este finde, ten nome dun pase taurino, (Pa que entendas).E ahí queda a cousa. Vaille dando que son dous dias. Haber con que nos sorprendes nun futuro. Á verdade é que a tipa está boa. Pero Amaraligueis tamén, todo hai que dicilo. Lolailo.......un biko taurino. OLEEEEEEE

UN CORDIAL SAÚDO, DE Hotman.

25 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Meu ben prezado hotman...papar para ti é unha necesidade. A diferencia entre ti e eu é que para min non é unha obriga, nin un obxectivo necesario, máis ben algo totalmente accesorio, espontáneo. Para min papar é un glorioso accidente non o resultado dunha búsqueda incansable. En que se traduce esto: cando ti non papas sénteste totalmente frustrado, cando papas segues padecendo o estrés desa constante necesidade; por outra parte, cando eu non papo, non existe frustración porque non existeu búsqueda nin obxectivo algún, cando papo, só hai complacencia, puro pracer, que xeralmente dura o que dura a relación (5 a 10 minutiños máis ou menos)e logo ao que estaba, a loitar coa miña propia vida e a buscar e tratar de alcanzar os obxectivos que realmente trascenden para un. A felicidade non sempre esixe un terceiro. Así che digo que, este blog pode seguir esperando que pape, eu non espero nada, sen ten que ser será e senón, santas y buenas.

por tresillo...

que_me_importa_a_min dijo...

Estimado Hotman; gran artigo aínda que merece unha cumprida resposta!
Ben sabido é que a miña vida sexual é lamentábel, case tanto como a túa estrepitosa derrota ó billar ante un público entregado. Niso non aportas nada novo, pero ben, o blog está para iso e pode e debe publicarse. Incluso, como punto positivo, inspiráchesme un excelente debate que pode dar moita "vidilla"; Ramadán ou fartura de codromoios (coma últimamente no teu caso)? Ó contrario de Tresillo, eu recoñezo que hai mulleres que (parafraseando a ese poeta urbano que é Corcelui) mepoñencomaunburro e ás veces sí que teño ese obxectivo de (parafraseando ó fuaaaaaa jr.) liarmeconelas; e non se consigue, e claro que jode, aínda que moi poucas veces saio con esa mentalidade. Por outra banda, coincido co xitano en que as túas expectativas de papar son tan desmesuradas que ás veces é tamén lamentábel verte sufrindo (non se pode chamar de outra maneira), nervioso e desesperado por conseguir ese bimbaaaaaa; e ó día seguinte voltando a sufrir polos comentarios de Doríforo. xa ves que vida tan triste é a nosa! esperemos que mellore!
1 saúdo do XOGADOR DE CHICA.

que_me_importa_a_min dijo...

Non me queda mais remedio que darlle a razon a tresillo e a xogador de chica,sintoo meu ben aprezado hotman.Sair de marxa e algo mais que sair an busca de carnaza.Pasar unha boa noite non solo e papar,xa sexa codromoios ou pseudoactrices,tamen botarse unhas risas cos coleguillas vendo o esperpento de folladores natos entrandolles as lurpias de turno e arrastrandose pa solo conseguir un lambelambe.Estimado hotman ,e facil meterse cos debiles porque non papan(sobrada do hiper, xa o sei,jejej)pero e mellor papar vinte cobalibres que andar quenta coma unha burra e so conseguir un intercambio de fluidos salibales(xa che gustaria dos outros)E para colmo de quenturas,no mismo caladero,xa esquilmado polo señordascerveciñas,no que non queda mais que farros e xuias.En fin,hotman,hai que comprar un boniteiro e facer unha gran marea,ainda que sexa de nove meses,que ter un barco de baixura e non traer a terra mais que carnaza.Un saudo! O HIPER(PAPADORRRRRRR)

Anónimo dijo...

Que coño é eso de que papamos casi todos? mas ben papou MétodoMan a casi todas, porque eu os kilos navideños pilleinos nos collóns!!!!

que_me_importa_a_min dijo...

Grandes comentarios queridos amigos. Pero que vos quede claro que para min papar non é un necesidade, senón un pasatempo que a todo home nos gusta levar a cabo de vez en cando. Cando papo é por que quero papar, non porque o necesite. De feito non me keixo de nada, soamente dalgunhas vacatroeas que teño no meu irregular currículo. E kédome coa gran reflexión do Hiper, é certo que é mellor papar calidade aínda que pase unha boa tempada, que papar farros e mógaros todos os días. Pero eu son así. Non sei se me ven de familia pero.....por algo son HOTMAN. Pero non papo porque o necesite, senón porque me apetece. E gústame a carne, (sempre dentro dun límite. Defeito agora estou a carón dunha supercaxonda que me pon quente perdido. Pero non a necesito papar.Poderiame dicir que non coma outras moitas, pero paso. PAPAR NON É UNHA NECESIDADE, SENÓN UN PLACER MOMENTÁNEO. E tomádeo como keirades. Coidadevos. Tresillo se para ti papar é un accidente...mmmmmmm....non sei eu.

unha aperta de HOTMAN.

que_me_importa_a_min dijo...

No me contes historias hotman...que nos coñecemos moi ben...recordo grandes noites de quentura cuxo obxetivo primordial era papar...tal sería a quentura que: como aperitivo, entrache en duras negociacións con amigas con "asas" do Doríforo (co correspondente bombardeo de mensaxes e chamadas), logo, en primeiro lugar, negáchelle o pan e o "látex" a un dos teus mellores amigos que si podía papar de verdade, en segundo lugar, tentáchelle entrar a un codromoio criminal que aínda encima pasou de ti coma a merda (aínda lle estou preguntando o número de móvil), en terceiro lugar, chamache a unha bacaburra comodín que tamén pasou de ti e finalmente, púxote cachondo unha vella de 50 anos con medias pa circulación no Bonilla a la Vista...TODO NUNHA NOITE!!!!...se esto non é necesidade, entón que carallo é?
E si, para min é un puro accidente...non digo que sexa mellor opción, pero é así...o papar pode salir dunha conversa, dun baile, etc. sin premeditación, nin alevosía...así me vai claro, pero en fin, prefiro eso que andar cunha tensión no lombo e noutras partes criminal...

by tresillo

Eneida dijo...

Hotman...nótaseche a leguas que queres papar a esa tal Amaral!!!como xa sabes que o vai ler no blog, vas de listillo soltando como de refilón eso do "boa que está"...machiño, esta ben o da túa táctica, pero tufa un pouquiño!!!

que_me_importa_a_min dijo...

stades como putas cabras badebos mirar que eso probablemente sexa cancer de ano ou de collos, aqui xa se ve quen traballa e quen se esta a tocar os collos todo o dia ala a rascala

Anónimo dijo...

nunca mellor idea tivestedes que montar esto para contar unha chea de verdades. que pasa que non vos atrevedes a dicirvolas á cara?
seguide asi que quen vos coñecemos podemos morrer de noxo lendo certos comentarios babosos e quen non vos conozca igual vos bota un deses que tanto necesita algún.
bonita forma de alardear do que fodedes!!!!!!!! ou non!!!

que_me_importa_a_min dijo...

by tresillo

Querido "anónimo"...aquí o único que non ten ovarios ou pelotas para dar a cara eres ti...nós nunca tivemos problema para dicirnos á cara o que pensamos...por iso debe ser que nos coñeces menos do que pensas. Aquí só escribimos "parte" das nosas conversas habituais que, a diferencia con outras "super pandis" vai dende o "alardear de foder" ata o "relativismo cultural". Se vas morrer de noxo, evita entrar neste blog, non precisamos estúpid@s con pouco sentido do humor e menos senso crítico. Así que NON CALARAS!!! (7ºmandamento), NON TES PUTA IDEA (10ºmandamento) e QUE ME IMPORTA A MIN as túas mamonadas!!!

que_me_importa_a_min dijo...

Querid@ Eneida, non sei o que eres, se home ou muller. Pero Amaral ten un morbazo criminal. No digo eu só.O que pasa é que me keda un pouco lonxe. Senón sería unha das miñas numerosas víctimas nocturnas, non confundas términos. Non teño nigunha táctica nin a terei. Un eso espero.

Anónimo dijo...

Querido (é un dicir) hotman:

Mira que dás pena. Non te intentes xustificar. O teu xa non é que non chegue a ser publicidade subliminal e que é a técnica máis patética que vin para promocionarse como producto de consumo para as mulleres. Logo din que a mulleres somos capaces de dar puñaladas as nosas mellores amigas para ligar o noso obxecto de desexo. Hai que ser moi patán (xa non te califico doutro xeito) para tentar deixar en evidencia a un "colega" e tentar, de forma lamentable, despistar á susodicha con calificativos tan orixinais coma os que soltache. Espero que, no futuro, eu non sexa unha desas víctimas túas da noite porque, sinceramente, dariame a risa ver a alguén tan "tontito" entrarme.

Un biquiño. ENEIDA.

Anónimo dijo...

Sintoo hotman, pero a pesar de estar do teu lado en moitas cousas aqui teñolle que dar a razón a eneida. Fuches un pouco laretas o contar certas cousas das que se poden enterar as partes afectadas, e que creo que poden repercutir a futuras relacións (non me refiro relación seria) entre Amaral e lolailo. Non creo que o fixeras con intención de papar a Amaral, pero si te equivocache no feito de contalo.

Anónimo dijo...

Non sei quen carallo é ese anónimo que acusa ó pouco volumen dos nosos collóns para dicir cousas á cara, pero hai que ser muy GILIPOLLAS pa poñer ese comentario nun anónimo, vamos, a ver si me aclaro, criticas que non demos a cara nun comentario anónimo, eres tan imbécil que te pechan nun cuarto de baño e mexas por ti. Vai facer comentarios ó foro de rebelde way que igual amiguitos de intelixencia parexa a túa.

que_me_importa_a_min dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Imos a ver compañeiros e compañeiras,eneida e pelusilla en particular. En primeiro lugar eu non me quero papar a Amaral nin quero tergirversar ningunha relación`poruque defeito nuca a houbo. Ademais eu escribo o que me apetece, como di Tresillo isto é libre e poño o que me peta, se non sabedes interpretar certos comentarios eu non vos teño culpa. Se ledes o artigo principal, darédesvos conta de que fago un comentario humorístico, coma todos os que hai no blog. REPITO HUMORÍSTICO, procede da palabra HUMOR, HUMOR, HUMOR. Está claro???non pretendo perxudica r a ninguén, e se alguén se da por aludid@, problema del@. E punto. É un blogo para rajar do noso arredor, se non comprendedes iso, pois neniñas.....

Eneida non quero entrar en polémicas nin moito menos, e que quede claro de novo que non pretendo papar a amaral, porque teño dignidade e respeto. Eneida Eneida non sei se che entrarei algun dia, pero cun par de cubalibres encima non prometo nada.jejejeej. E vas caer.TIEMPO AL TIEMPO, TIME TO THE TIME.

by hotman

Anónimo dijo...

Eu non dixen que te quixeras papar a Amaral, senón todo o contrario (volve a leer o meu comentario), so que me jode que unha amiga miña se teña que enterar por un blog que o tio co que se esta liando (que tampouco nunca dixen que houbera unha relación) se papou a outra. Preferiria aforrarlle o mal trago, creo que a ti tampouco che gustaria enterarte desta maneira. Pero en ningun momento me metin contigo pa que te poñas así, nin me metin cos comentarios do blog, eu divirtome moito leendoos, e sei que o blog se fixo pa rajar porque participei na sua creación (ainda que nos agradecementos vos olvidarades de mencionarme).

que_me_importa_a_min dijo...

a min o q m jode e nn saber como poido escribir aqui

que_me_importa_a_min dijo...

Querida pelusilla, eu comparto todas as tuas opinions pero coma comprederas somos victimas deste blog ainda q poñan cousas q din q pasaron pero ainda q un di q nn pasaron ai q roelas e o pixo asi q como diria o gran fiti de los serrano si hai q apechugar apechugase

Anónimo dijo...

ENEIDA

Hai hotman, hotman!!!arrouto e digo que sospiro por ti!!!Xa non eras moito o meu tipo, pero agora...porque sendo superficias coma ti, ghuapo, ghuapo non es, non!Mais, meu neniño,nin con 20 nin con 10, nin con todo o alcohol do mundo...ti crees que un cadeliño quente que vai botando a lingua cada vez que ve unha hembra me vai papar?pobretín...cando ti vas eu volvo quince veces.
Recoméndoche que controles a túa líbido, incluso cando escrebes neste foro. Extráñame que algunha "compañeira" aínda che dé a razón co de que cos teus comentarios sobre a tal Amaral non pretendas papala...está claro que "pardillas" hainas en todo o mundo, pero que che quede claro que non engañas a ningunha muller feita e dereita con dous dedos de frente e que, si algunha vez papas e porque no fondo danos a gana de divertirnos un pouco con alguén que no lo pon fácil (tamén porque hai desesperadas no mundo).

BARRILETE COSMICO dijo...

Pelusilla eu entendo e comparto en parte a tua opinión. Igual non é a mellor maneira de enterarse pero...

Meu avó que era unha persoa sabia espetábame todos os sábados á hora de comer: "NON AS FAGAS NON AS TEMAS" e "EL CUERPO LAS HACE EL CUERPO LAS PAGA" é o que toca e máis si tu fuche coparticipe desta xenial idea...


Hai que entender a Lolailo... está experimentando a sensación de ter 30 anos e ter un corpo xuvenil... cantas veces veneramos esta figura en Cervo... (cantos galáns solteiros deu este pobo que cando chegaron os 30 ou os rondaban estaban no seu auxe...) O dito... hai que entendelo...que o disfrute


Eneida, querida Eneida (por certo... bonito nick) ti es o motivo de que escriba por primeira vez neste blog...

Decirche que non sospiras nin hotman nin por ninghen... ARROUTAS PORQUE ESTAS CHEA... pero de que?

Nun pricipio de arrogancia... e de anos parece... (polo que igual Lolailo che pode axudar a crear unha bonita parexa)

Alegrome que mulleres "feitas e dereitas" expresen airadamente as súas ideas neste blog... pero pareceme moi feo nunha "señora" chamarlle a hotman cadeliño quenten (hotdog) ( Chiste fácil)...
con ese nick a "usted",( os meus maiores sempre os tratei con respeto, senon que llo pregunten a lolailo, jejejeje) suponselle mais clase que eso.

Unha vez puntualizado esto direille unha frase dun gran filosofo:
"NON HAI MULLERES FEAS SINON COPAS DE MENOS".
Dela deduzco que si "usted" mesma nos aclara que hotman non a paparía nin con todo o alcohol do mundo "usted" é realmente fea polo que me alegro de non coñecela persoalmente (eso creo e espero)

Un biko

BARRILETE COSMICO dijo...

P.D:

Eneida, igual non lle fai mal reler o artigo publicado por Amarillo S. "pono música ou..."
Verse reflexado en algo que escribe un descoñecido dicen que soe ser gratificante, que ensalza o ánimo e axuda a reflexionar.

Por certo si me vai chamar a min "polla pequena" como a Amarillo S., xa lle digo eu que si pero un home feito e dereito non se mide polo tamaño da sua polla sinon da sua lingua

que_me_importa_a_min dijo...

En serio que esta pelexa diálectica entre o "vas acabar ás catro patas" Hotman e a "muller con moito mundo de nuestro señor" Eneida (q clase a desta dona, con ese nick coma deixando caer de refilón q le ós clásicos... verdadeiramente superior, que fuerte!!!) tenme enganchao.

Aló foi a miña recia moral de cultureta superprogre... daste conta Tresillo??? eu, que tanto rajei de Salsa Rosa...

Propoño unha cita a cegas para medir forzas dos púxiles coa mediación e posterior crónica de Doríforo!

XOGADOR DE CHICA.

Anónimo dijo...

ENEIDA

Meu ben querido Forlán, o tamaño do seu miembro non ten relación directa co da súa intelixencia, pero paréceo. E, asegúrollo, o tamaño importa, e moito ademais. O da lingua, fixese, é mellor sabela usar ben que tela grande, porque as mulleres non só nos suxestionamos co que temos entre as pernas, senón tamén con eso que se chama imaxinación. Alguén que utilice ben a lingua, tanto abaixo como ao pé da orella ten máis ventaxa, que un inútil que vai de currante e artista do sexo como vostede. O resto do seu comentario, de verdade, carece de sentido e orixinalidade, supoño como o seu arte amatorio.
Respecto a vostede, estimado e admirado Xogador da Chica, teña por seguro que ese encontro dialéctico e o que se tercie prefiro telo con vostede. Despertan os seus comentarios en min, grande interese. Se vostede ten tanta habilidade coa berborrea como co resto, tería moito ganado. Agora ben, dúbido que fóra deste espazo, teña vostede o valor de enfrentarse a unha muller máis ou menos culta, formada e madura. Seguramente escaparía xunto das "nenas tontas" de dezaseis anos que as cales lle resultaría máis sinxelo bacilar.

Un bikiño ós dous.

que_me_importa_a_min dijo...

Miña misteriosa e embelesante Eneida...

Quítome o pucho ante tal capacidade... é unha auténtica mestra da propaganda!!! Que grande política se perdeu... máis agora que se incide tanto na cousiña esta da paridade!

Dama "máis ou menos culta, formada e madura"; "muller feita e dereita con dous dedos de frente"... e un remate espectacular, "cando ti vas eu volvo quince veces"!!!
Non acuse a Hotman de "cadeliño quente..." Realmente é normal pretendela a vostede, case que é obrigado; que muller!

Polo demáis, ten (outra cualidade máis que apuntarse) un don para a psicoloxía incalculable... efectivamente, gústanme as rapaciñas de quince anos (se aparentan doce, mellor), tontas e feas a ser posible, e se botan dúas horas falándome do subwoofer que lle meteron ó 127 ou de como lles desgarrou o corazón unha letra superprofunda de John Secada, entón xa son home fácil...

Así que claro, un non está habituado a tratar con mulleres do seu calibre... recoñezo que me dá un pouco de medo; alguén coma vostede, tan refinada! non sei eu que tal me iría, a mín que estou acostumado a esperar á porta dos colexios...

Pero a proposta é seductora; de momento, conformareime con ler as pequenas perlas coas que nos agasalla de vez en cando.

Un biquiño.
XOGADOR DE CHICA.