17 ene 2007

FELIZ CUMPLEANOS

BY HOTMAN

Queridos HIPER, CERVECIÑAFRIAAAAA, E AGANCHOPORTI, felicidades de todo corasao. Espero que este sábado disfrutedes a tope, que tomedes moitas GALIZAS STAR, aínda que AGANCHOPORTI tomará cubalibres Cando será o día que tomarás un vinito!!!!!. Espero que Ó QUENTACALDO lle saia ben esa esperada paella. Tede coidado de que non vaia ningun resto de dedo ou unllas na pota. É broma.jijijjijji. Espero tamén que xa entrados nunha complicada idade sigades coma sempre, bueno o hiper con menos pelo aínda, cerveciñafria espero que teña o ronchón facial mais coidado e o Aganchoporti que compre unha bike nova.

Tamén que cerveciñafria pille unha muller dunha vez, que asente (encima dela),se pode ser, ou se lle deixa. Que o Hiper siga asi, tan sobrao no mundo amoroso e no físico. E Agancho..... que siga con ese humor tan particular e peculiar que el ten. E que siga cantado cancións traducidas ó seu idioma. Como por exemplo...

- ¡AGANCHO POR TIIIIII!
- ¡AHÍ ESTÁ , AHÍ ESTÁ, VENDO PASAR OS COCHES......A PONTE DE VILACHÁ!!!!
OU A CANCION DO VERÁN.

- ¡ALA, ASALAGHA SA MASÁ. SAMNA SALÁ AIESALÁMGHA!!!
Felicidades amigos!!!!

PD: A Eneida esa mete caña de carallo, joder coa tia. Xa ten callo, nonn sei onde pero teno.

14 comentarios:

o bostas dijo...

E tamén me uno a felicitación ainda que lle desexo mais felicidades a uns coma o vi e cerveciña k a outros k quedan x nombrar. De todos xeitos esa paelliña vai ser ben regada polos comensais con cervexa, viño e outras cousas de potar.FELICIDADES para todos, e unas poucas - pa un.

Anónimo dijo...

A esta apuntome, MOITAS FELICIDADES para eses novos vellos da pandilla, xa se supón que vai por Hiper e Aganchoporti, xa que Cerveciñafría ainda é un pipiolo. Felicidades a todos e indevos preparando para a comilona do sábado ¿e haberá que tomar uns viños antes para abrir apetito?.
Noto algo de tensión no comentario do Bostas,por certo, preparate que te vou tumbar ja,ja.

que_me_importa_a_min dijo...

Hai estamos chavales, ben hai a primeira gran festa que da inicio a outro ano mais desmadrado,e a primeira dun sen fin e por eso tense que facer oir ben forte, asi que todos os asisitentes vaian so cunha idea o desmadre colectivo pero dentro dun orden e reforzar máis si se pode os lazos de amistade con largos ríos de alcohol xa se sabe como son estas festas, Bostas pensei que eras mais persoa e xa tiñas olvidado o do Hiper, pero vexo que es coma un superheroe cada vez que che cae un golpe encendes máis, saca moza dunha puta vez e deixa disfrutar os demáis.
Asi que felicidades o tridente de xaneiro e que o pasen ben neste sabado.
P.D. Hai que mirar do polilla que o sabado e a festa do berberecho e xa sabedes o que pasou o ano pasado asi que atalo en corto e a cociñar, se queremos comer senon sempre poido facer a miña famosa e codiciada paella o bogavante.
ARROZ CON PITO AL ESCONDITE.

que_me_importa_a_min dijo...

Si señor,parece que empezamos con forza un ano novo.Xa me tarda o sabado pa degustar esa fantastica paella preparada a conciencia polo noso chefe particular o QUENTACALDOS(todo bañado por unhos litros de viño ou luceros da galiza).Espero contar con todos vos(ti tamen podes vir BOSTAS).Comezaremos degustando unhos viños pola famosa "RUTA O ALMACEN-O CASETO),e deseguido ascenderemos o alto da feira, onde nos agardara A PAELLA DO QUENTACALDOS.Idevos preparando que vades caer todos!

P.D:Bostas,deixa de chorar un pouco,e asume a realidade,SON MAIS GUAPO CA TI E FO.... MELLOR!

que_me_importa_a_min dijo...

P.D.2:Aquel que se preste e teña collons podera asistir sin invitacion previa!

O HIPER.....

que_me_importa_a_min dijo...

FELICITAZÓNS CRIMINABELS CHAVALES¡¡¡

Sinto non poder asistir a tan magno evento (si, xa está ben de tanta pedantería). Bueno, que me fode un güevo non coller un ciego criminal con vosoutros e bacilar un pouco ao bostas (tío a min tamén se me rompeu o coraçao, pero peito peludo e moito peludo). Xa sei que non me vades botar en falta, pero coño, botade un par de arroutos e un par de peidos no meu recordo e un par de copas de tintorro ao toke (ti bosta con 10 tekiliñas basta). Ala, que o pasades ben...eu vou foder un montón este finde sema...a chupar!!!
TRESILLO

Anónimo dijo...

Felicidades rapaces!!!!
Hai que foderse, os anos si que pasan por vosoutros. E eu que me alegro así é unha excusa mais para xuntarnos, rirnos xuntos e beber coma tolos. Xa nos vemos o sábado, eu apuntome a esa ronda de vinitos por Cervo.

Arriba a secta

Barrilete cosmico

que_me_importa_a_min dijo...

Estou vendo que esta festa vai dar moito xogo para a semana que ven no blog, así que vai ser mellor portarse ben para nn ser portada das narracións dos ilustres colaboradores do blog.
ARROZ CON PITO AL ESCONDITE.

Anónimo dijo...

unome a esa felicitacion e non desprecio a naide, o fin e o cabo non merece a pena, eso vai por ti, bostas. pasa de todo, non jodas unha amizade por unha tonteria.pode k houbera algun k non se portara ben contigo, pero penso k sendo amigos de toda a vida non llo deberias ter en conta.polo resto decirche k aki tes unha amiga de verdade e k si algun dia necesits falar, sabes k sempre poderas contar conmigo. un bikiño

Anónimo dijo...

jorrr!!!lo flipo!!!

by underground!!!

que_me_importa_a_min dijo...

Felicidades nemoneos!!!!

estades feitos uns chavales, carallo!

Ah!! joder con Luikiña, esto sí que é vaciarse e non os nosos comentarios faltos de sustancia!

A chupaaaaaaaaaar!!!

XOGADOR DE CHICA.

Anónimo dijo...

Hola, outra que se une a estas felicitacións. Pero eu so vou felicitar a CerveciñaFríaaaaaa, non é por despreciar a ninguén (nin moito menos) pero se felicitase ós demais probablemente sería unha falsa para algúns. eu que conste que non o pensaría así porque non teño, nin nunca tiven, problemas con eles. Pero quero aforrar comentarios (aínda que algún aínda vades ter que sacar).
CerveciñaFríaaaaa eu tamén creo que debes asentar a cabeza dunha puta vez que xa vas tendo idade. Non me refiro a que te ates a unha persoa (se así o podes considerar) pero si que frenes a túa marcha compulsiva que non te favorece en nada. Sabes que sempre te considerei un amigo. Houbo aquel mal rollo despois da bofetada pero todo volveu á normalidade e alégrome. Sabes que sempre te defendín pero é que hai cousas... que costa un pouquiño defenderte!!
pásao ben nese día. por certo, cantos cumples? 16?jeje
Biquiños
A Pianista

Anónimo dijo...

Amigos para siempre
Means you´ll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that will never end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempreeeeee!!!

Nonai, nonai, nonai, nonai, nonai!!!

by underground!!!

Anónimo dijo...

MUXAS FELICIDADES A LOS MAS BORRACHOS DE CERVO (y a los más guapos...porque mira que estais buenos)¡¡¡ Pasarlo bien y tomar una por mi. Espero que el que yo me se aguante sin caer en la tentación...Guapo, que sepas que estoy contigo...agunta coño¡¡¡