18 ene 2007

Un himno, unha nova xeneración. BY: ARROZ CON PITO AL ESCONDITE.


Moi boas meus queridos e estimados colegas sectarios do circulo vicioso.
Xa que estades falando de cumpleanos e de como pasan os anos, nn se me podia escapar a ocasión de como canción da semana poñer o himno xeneracional por excelencia da nosa quinta que segun as inquisas só podia ser un tres, dos o uno, porque ti e eu sabíamolo que iba chegar o máis alto e porque "pacharan más de mil anos" e sempre o teremos nas nosas lembranzas de juergas,así que a canción é "DAME VENENO", dos nosos ben preciados Os Chunguitos, e seguro que si a cantara as irmás máis preciadas que ían ser, esta canción quedara na nosa xeración como quedaron noutras ilustres cantantes da canción lixeira española como "Mi carro", "Como una hola" ou incluso o mismo "himno da alegría" entre outros, así que con ese sonido innovador esa imaxe de vendedores de mercadillo merecen ser a canción do milenio, eu no meu top personal teños no numero 7.
Un saudo sectario.
ARROZ CON PITO AL ESCONDITE

5 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

Que grande o veneno!!!pero macho, faltouche aí "Me colé en una fiesta" ou "Aire" de Mecano...eses Pop Idols que tanto veneras, ese si que nos cambiaron a vida!deixáronos ao borde do suicidio!

TRESILLO esta porque "Vuelva mecano ostia!!!"

que_me_importa_a_min dijo...

Todo se andara meu ben preciado Tresillo todo se andara, xa sabes que eu no que ben sendo o pachangada pop son o rei, pero aledome de que este primer articulo che faiga recordar esas cancions que oias na radio facendo largas horas de espera para que a botaran e poder premer o boton de play e REC a vez para poder grabala.
Un saludo

que_me_importa_a_min dijo...

O Xogador de Chica deixa unha lista de temazos atemporais para este listado que propón Arroz con Pito al Escondite:

·"THE FINAL COUNTDOWN" (por suposto, a versión pasodoble da Orquesta Variedades)
·"ALL MY LOVIN´" (interpretación sobrecolledora en inglé de Los Manolos)
."ISLAS CANARIAS" (e punto)
·"SOPA DE CARACOL" (guataneguiconsu, yupipatiyupipami...)
·"SOLO TE PIDO" (Manolo for president)
·"A MOVER LA COLITA" (sutil e elegante invitación a follar como animales)
·"LA VENTANITA" (sesión vermú, number one of ever)
·"AMOR QUE VIENES CANTANDO" (ole)
·"SON TUS PERJUMENES MUJER" (...los que me sulivellan...)
·"CARTAGENERA" (inesquecibel)
."CARABIRUBÍ" (porque o fary é o máis grande; "tu cara, niña tu cara, con que te la lavarás?"...)
·"A DOS MILIMETROS ESCASOS DE TU BOCA" (se que por fis va a sucedes... Sí, Jesús Vázquez, o das caixas de Painin uan mor)
·NOZINGS GONA CHEINX MAI LOF FOR LLU (Glenn Medeiros. Hai que ter moitos collóns para triunfar na música cun nome de Nova Jersey e un apelido de Ferreira de Pantón)

e por último...

"MIRA QUE HAS HECHO DE MI VIDA" (Michelle e Chuxxxxxssss, rubio e moreno, guapito e superguapo, ambos pelasos; Platón. Monumental)

que_me_importa_a_min dijo...

Prezado Xogador da Chica, creo que te esqueciche do incoparábel "Woman del Callao"..."tienes mucho down, tienes mucho tempo,aiii...tienes mucho down, Woman del Callao..."...que fallo tan clamoroso meu.

Tresillo.

que_me_importa_a_min dijo...

É certo Tresillo, imperdoable. Outro temazo que esquecín é "VOY A APAGAR LA LUZ PARA PENSAR EN TI", ese himno de tódolos onanistas of the world que Lewis Michael canta con entre suspiros inolvidábeles(aaaaaahaaaahhaahahh) que poñen cachondas a tantas e tantas chorbitas...

XOGADOR DE CHICA.